- سال انتشار سال 2010
- کد 23004
- فرمت فایل word
- تعداد صفحات ترجمه 23
- اصل مقاله لاتین رایگان است
- منبع Sciencedirect
- نام مجله International Journal of Information Management
- وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
- مترجم یا مترجمان خانم مریم امیرپور
- حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران
مشخصات کلی
چکیده فارسی
اگرچه مدیریت فرایند کسب وکار (BPM) یک مفهوم کلی است، اما هنوز بعنوان یک تئوری می باشد. این منجر به مشکلاتی در شناسایی عوامل بحرانی موفقیت دربرنامه های مدیریت فرایند کسب وکار در حالت کلی و خاص می شود. این مقاله یک چارچوب اساسی را با استفاده از سه نظریه مطلوبیت ارائه می دهد: اقتضایی، قابلیتهای پویا و تناسب وظیفه/فناوری. فرض اصلی این است که در درجه اول محیط کسب و کارفرایندهای مطلوب و مناسب مورد نیاز باشد. بعد هردوی بهبود مستمر و تناسب مناسب بین فرایندهای وظیفه ای کسب و کار و سیستمهای اطلاعاتی باید وجود داشته باشد. تئوری زمینه ای مورد استفاده باید عوامل موفقیت حیاتی در مطالعه ی موردی از بخشهای بانکی را شناسایی کند.
چکیده لاتین
Although business process management (‘BPM’) is a popular concept, it has not yet been properly theoretically grounded. This leads to problems in identifying both generic and case-specific critical success factors of BPM programs. The paper proposes an underlying theoretical framework with the utilization of three theories: contingency, dynamic capabilities and task–technology fit. The main premise is that primarily the fit between the business environment and business processes is needed. Then both continuous improvement and the proper fit between business process tasks and information systems must exist. The underlying theory is used to identify critical success factors on a case study from the banking sector.
ﻣﻄﺎﻟﺐ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﺣﻮزه ﺷﻤﺎ
-
فرایند کارآفرینی و استراتژی: یک عملکرد بر مبنای تحقیقاتی در استانبول
-
ایجاد ارتباط بین برنامه ریزی بازنشستگی در خدمات مدنی و توسعه کار آفرینی در نیجریه
-
عوامل متشکله ( شکل دهنده ی) شرکت های تشریک مساعی (شرکتهای سرمایه گذاری مشترک)
-
تاثیرگذاری کارآفرینی اقتصادی دانشگاه های اروپا یک ارزیابی عملی ازسابقه ها ورابطه جایگزینی
-
رسیدگی به اعتراض مشتریان به عنوان یک عملکرد کارآفرینی: بررسی صنعت کیسه های اب کوچک که در ان عطر...