- سال انتشار سال 2009
- کد 23005
- فرمت فایل word
- تعداد صفحات ترجمه 23
- اصل مقاله لاتین رایگان است
- منبع Emerald
- نام مجله European Business Review
- وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
- مترجم یا مترجمان خانم مریم امیرپور
- حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران
مشخصات کلی
چکیده فارسی
چکیده : تحقیقات اولیه بر روی شکل گیری شرکتهای سرمایه گذاری مشترک اغلب روی شرکتهای تک کانونی و تک بعدی تمرکز کرده و اینطور به نظر میرسد که تنها یک عامل انگیزشی برای همکاری وجود دارد. این تحقیق در جستجوی بررسی این است که چگونه انگیزه های شکل گیری در شرکتهای شریک به طور متناسب زوج می شوند. این مقاله در صدد بازنگری عوامل انگیزاننده در متن مشخصه های گروههای متفاوت سرمایه گذاری اقتصادی اروپا و نیز مشخصه های شرکت شریک است.یافته ها : این مطالعه جفت شدن انگیزه های مختلف شکل گیری را مشاهده کرده و متوجه شده که مسائل بنیادی متفاوتی در تاسیس شرکتهای سرمایه گذاری مشترک بین المللی بطور همزمان توسط شرکا مد نظر قرار می گیرند. علاوه بر این ، مشاهده کردند که زمانی که شرکا در ابتدا به مسئله گسترش و توسعه دانش به عنوان عامل انگیزاننده نگاه می کنند، تعداد شرکا نیز افزایش می یابد.
چکیده لاتین
Purpose – Prior research on joint venture (JV) formation often examines a single focal firm and assumes it has a single motive for collaboration. This study seeks to investigate how formation motives of partner firms are symmetrically coupled. It considers motives in the context of different European Economic Interest Groupings (EEIGs) characteristics and partner firm characteristics. Findings – The paper observes the coupling of different formation motives and finds that different rationales to establish international JVs are held simultaneously by partners. Furthermore, it finds that the number of partners increase when partners hold motives primarily to develop knowledge.
ﻣﻄﺎﻟﺐ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﺣﻮزه ﺷﻤﺎ
-
فرایند کارآفرینی و استراتژی: یک عملکرد بر مبنای تحقیقاتی در استانبول
-
ایجاد ارتباط بین برنامه ریزی بازنشستگی در خدمات مدنی و توسعه کار آفرینی در نیجریه
-
تاثیرگذاری کارآفرینی اقتصادی دانشگاه های اروپا یک ارزیابی عملی ازسابقه ها ورابطه جایگزینی
-
رسیدگی به اعتراض مشتریان به عنوان یک عملکرد کارآفرینی: بررسی صنعت کیسه های اب کوچک که در ان عطر...