رسیدگی به اعتراض مشتریان به عنوان یک عملکرد  کارآفرینی: بررسی صنعت کیسه های اب کوچک که در ان عطر خوشبو میریزند

140,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2012
  • کد 23007
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 15
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع CCSE
  • نام مجله International Journal of Marketing Studies
  • وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

این مطالعه ارتباط بین اعتراض مصرف کنندگان و عملکرد کارآفرینی را در میان کارآفرینان و مشتریان انتخاب شده  از آب بالشتک یا کیسه کوچکی که در ان عطر خوشبو میریزند و در لباس می گذارند در Calabar، ايالت‌  Cross River ، در نیجریه مورد ارزیابی قرار داد.

 

به طور خاص،این مطالعه بر تعیین ارتباط بین اعتراض مصرف کننده و وفاداری طولانی مدت مشتری وابسته است ،و اینکه  تا چه حد اعتراض قیمت بر سودآوری کارآفرین متکی است و اینکه آیا کارآفرینان در پاسخ به اعتراض قیمت داراى عکس العمل سريع هستند یا خیر. بررسی طرح پژوهشی مورد استفاده قرار گرفت در حالی که ضریب همبستگی پیرسون برای آزمون فرض مورد استفاده قرار گرفت. نتایج نشان داد که رابطه معنی داری بین اعتراض مصرف کننده و عملکرد کارآفرینی وجود دارد؛ کارآفرینان در پاسخ به اعتراض قیمتی مصرف کنندگان داراى عکس العمل سريع نیستند ، و رابطه بین اعتراض و وفاداری مشتری مصرف کننده وجود دارد. از این رو توصیه می شود که اعتراضات برای مراجع آینده  مورد توجه قرار گیرید و  پاسخ به آن سریع انجام گیرد اگر به اندازه کافی این رسیدگی به  کار گرفته شود، درک درستی از درخواست مشتریان را تشویق می کند و حصول اطمینان از رضایت مشتری حاصل میشود با این حساب که ، موفقیت به  توانایی مدیریتی کارآمد وابسته است.

چکیده لاتین

The study evaluated the association between consumers’ objection and entrepreneurial function among selected entrepreneurs and customers of sachet water in Calabar, Cross River State, Nigeria. Specifically, the study hinges on determining the relationship between consumer’s objection and long term customer loyalty, the extent to which price objection affect entrepreneur’s profitability and whether entrepreneurs are responsive to price objection. The survey research design was used while Pearson Correlation Coefficient was used for the hypothetical tests. The results showed that: there is a significant relationship between consumer’s objection and entrepreneurial function; entrepreneurs were not responsive to consumers’ price objection, and there was a relationship between consumer’s objection and customer loyalty. It was therefore recommended that objections be expected and noted for future references and be responded to, as it encourages the understanding of the customers’ request and ensure customer satisfaction if adequately handled. Reckoning that, success hinges on efficient managerial ability.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter