گرایش نوآوری محیط و عملکرد مقایسه بازارهای ایالات متحده و اروپا

80,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 1992
  • کد 23008
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 20
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع JSTOR
  • نام مجله Journal of International Business Studie
  • وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد

چکیده فارسی

توجه زيادي به اهميت نوآوري در دستيابي به رشد و بقا كمپاني‌ها پرداخت شده است. براي كمپاني‌هاي ایالات متحده (Us)  يك موضوع كليدي است كه تا چه حد يافته ما براي بازار us مي‌تواند يك شالوده براي طراحي استراتژي نوآوري ارائه دهد انواع گرايش (توجيه) نوآوري مشابه در هر دو استفاده نمودن بازارها يك نمونه از كسب و كارهاي مصرف كننده براي پايگاه داده PIMS شناخته شده بودند. تعدادي از تشابه‌ها و اختلاف‌نظرها در محيط‌ها مرتبط و عملكرد هم‌سطح كه همچنان شناخته شده بودند بيشتر يافته كه از درجه بالاي نوآوري‌هاي توليد بود كه به طور كلي به ضعف مالي و عملكرد سهم بازار در هر دو بازارها اما با نرخ بالاي رشد سهم بازار منجر مي‌شود. بيشتر يافته ديگر در يك بازار بود و منجر به عملكرد مؤثر مي‌شود. دستاوردها براي ارتباط محيط‌ها در حس مشترك آميخته شده بود يك بستگي كامل در محيط وجود ندارد با هر دو نوع بازارها مرتبط است. يكي از با اهميت‌ترين تمايلات در تجارت امروز رشد در بين‌المللي شدن تجارت و بازارها است. اين تمايل منجر به نياز بزرگتر براي تحليل نقش و تأثير استراتژي در بازارهاي گوناگون جغرافيايي شد. همچنين نياز به يك تحليل يك ارزيابي دارد كه آيا استراتژي خاص با ويژگي‌هاي خاص بازار و به علاوه با انواع و سطوح خاص از عملكرد مرتبط هستند.

چکیده لاتین

Much attention has been paid to the importance of innovation in ensuring the survival and growth of companies. For U.S. companies a key issue is to what extent findings for the U.S. market can be extrapolated to non-U.S. markets to provide a basis for designing innovation strategy. Similar innovation orientation types were identified in both markets using a sample of consumer businesses from the PIMS database. A number of similarities and differences in associated environments and performance levels were also identified. A major finding was that a high degree of product innovativeness leads to generally poor financial and market share performance in both markets but high rates of market share growth. Another major finding was that having pioneered in a market leads to effective performance. Results for the associated environments were more mixed in the sense that there was not a perfect correlation in the environments associated with the types in both markets.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter