بررسی مفاهیم کسب و کار و فرهنگ در رفتار مشتریان شرکت های بین المللی

135,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2011
  • کد 23009
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 27
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Industrial Marketing Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد

چکیده فارسی

برای سال های بسیاری شرکت های بین المللی اهرم  نرخ رشد مداوم از اقتصاد هند شده است و، با توجه به پیش بینی، به انجام این کار در آینده ادامه خواهد داد. هدف از این مطالعه شناسایی عوامل موثر بر رفتار مشتریان کسب و کار شرکت های بین المللی در بازارهای در حال ظهور مانند هند می باشد. براساس  مقاله موجود و در عمق مصاحبه شخصی با دست اندرکاران، همراه با بررسی زمینه، نویسندگان سعی کرده اند تاثیر این عوامل بر رفتار مشتریان کسب و کار شرکت بین المللی را درک  کنند.اطلاعات به دست آمده برای آزمایش مدل توسعه یافته با استفاده از تجزیه و تحلیل رگرسیون مفید  بودند وقابل توجه می باشند.

 

این مدل نشان می دهد که رفتار شرکت های محلی به عنوان مشتریان شرکت بین المللی در بازارهای در حال ظهور توسط عواملی مثل خطر کسب و کار و گرایش به حکومت پایداری کسب و کاراست . این مدل برای شرکت های بین المللی که مایل به کار در بازارهای در حال ظهور از طریق شرکت های کسب و کار محلی که به دنبال شریک با شرکت های بین المللی است مفید خواهد بود.

چکیده لاتین

For many years international firms have been leveraging from the consistent growth rate of the Indian economy and, considering forecasts, will continue to do so in the future. This study identifies factors that influence the behaviour of business customers of international firms in emerging markets such as India. Based on the extant literature and in-depth personal interviews with practitioners, combined with a field survey, the authors have tried to understand the impact these factors have on the behaviour of business customers of international firms. The data were useful for testing the model developed using regression analysis and were found to be significant. The model demonstrates that the behaviour of local firms as customers of international firms in emerging markets is governed by factors such as business risk and a propensity to business sustainability. The model will be useful for international firms who wish to operate in emerging markets through local business firms that seek to associate with international firms.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter