- سال انتشار سال 2012
- کد 25002
- فرمت فایل word
- تعداد صفحات ترجمه 16
- اصل مقاله لاتین رایگان است
- منبع CCSE
- نام مجله International Journal of Marketing Studies
- وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
- مترجم یا مترجمان خانم پورسنجیده
- حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران
مشخصات کلی
چکیده فارسی
هدف اين مطالعه بررسي عواملي است که بازاريابي استراتژيک را در ارتباط با سود دهي بانک هاي روستايي در غنا تحت تأثير قرار مي دهد.تحقيق براي مشاهده اينکه چگونه مديريت و کارمندان برنامه هاي بازاريابي استراتژيک را در ارائه خدمات کيفي برتر به مصرف کنندگان دنيال مي کنند و چگونه مصرف کنندگان خدمتي را که از سوي بانک دريافت مي کنند ملاحضه مي نمايند، اجرا گرديد. داده ها از منابع اوليه و تأليف جمع آوري شده اند. تحقيق نشان داده که بازاريابي استراتژيک بر سود دهي خدمات بانک روستايي موثر است؛ تحقيق آشکار ساخت که بانک روستایی دانگمی بازارگرا بوده و بازاریابی استراتژیک را خیلی خوب اجرا کرده است . همه کارمندان و مديريت از فرآيندها فعاليت هاي بازاريابي استرتتژيک آگاه بودند.
چکیده لاتین
The purpose of this study is to examine the factors that influence strategic marketing in relation to profitability in rural banking in Ghana. The research was conducted to see how management and employees follow strategic marketing programmes in delivering superior quality service to their customers and how customers view the service that they receive from the bank. Data was collected from primary and secondary sources. The research revealed that strategic marketing has an effect on the profitability of rural bank services; it revealed that Dangme Rural Bank was marketing oriented and were practicing strategic marketing very well. All employees and the management were conscious of strategic marketing process and activities