تاثیر ادغام مشتری بر مدیریت پورتفولیوی پروژه و موفقیت آن توسعه ی یک چارچوب مفهومی

110,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2012
  • کد 25009
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 24
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Impact of customer integration on project portfolio management and its success—Developing a conceptual framework
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

تاثیر ادغام مشتری  بر مدیریت پورتفولیوی پروژه و موفقیت آن- توسعه ی یک چارچوب مفهومی تعداد فزاینده ای از پروژه های شرکت جهت همترازی استراتژیک و استفاده کارآمد از منابع، نیاز به مدیریت جامع (مدیریت پورتفولیوی پروژه) دارند. به موازات آن ، شرکت ها با مشتریانی روبرو هستند که خواستار ارزش بالاتر هستند و ایجاد ارزش مشترک با مشتریان یک عامل کلیدی موفقیت شرکت در آینده در نظر گرفته می شود.با ترکیب تحقیقاتی در زمینه های بازاریابی و PPM برای اولین بار ، تحقیق حاضر پیشنهاد ادغام مشتری در مدیریت پورتفولیوی پروژه را ارائه می دهد.اینجانب چارچوبی را توسعه داده ام که توصیف کننده ی تأثیر تلفیق مشتری در مدیریت پورتفولیوی پروژه به عنوان واسطه ای در " ارزش رابطه " (relationship value) است.بعلاوه ، این مطالعه سایر جنبه های مرتبط با ادغام مشتری بر سطوح پورتفولیوی پروژه را توصیف می کند و به شناسایی ارتباطات و تعاملاتِ میان وظیفه ای (Cross-functional integration) تلفیق پورتفولیوی مشتری در فرآیند PPM       می پردازد.یافته ها و محدودیت ها در این مطالعه مورد بحث قرار گرفته اند و انجام مطالعات دیگر در این حوزه پیشنهاد می شود.

چکیده لاتین

The growing number of company projects requires comprehensive management, project portfolio management (PPM), for strategic alignment and efficient use of resources. In parallel, companies face customers demanding higher value, and joint value creation with customers is considered a key success factor in the future. Project portfolios delivering products and services for customers implicate a link between PPM and an increased customer focus. Combining the research fields of marketing and PPM for the first time, this study proposes customer integration into PPM. I develop a framework describing the impact of customer integration into PPM on project portfolio success mediated through relationship value. Furthermore, the study describes relevant aspects for customer integration on the project portfolio level and identifies interfaces for cross-functional integration of a customer portfolio representative within the PPM process. The findings and limitations of this study are discussed, and further research is suggested.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter