- سال انتشار سال 2012
- کد 25011
- فرمت فایل word
- تعداد صفحات ترجمه 13
- اصل مقاله لاتین رایگان است
- منبع Sciencedirect
- نام مجله Procedia - Social and Behavioral Sciences
- وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
- مترجم یا مترجمان علی نصیری
- حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران
مشخصات کلی
چکیده فارسی
زمان فاز های متفاوت بازار یابی را به عنوان شاهد داشته است . که بیرون از آن ، تحمل مسئله ی کیلیدی است که در استراتژی بازاریابی در طی زمان ظاهر شده است . در دوره های اولیه ی 1970 ، مسائل اکولوژی به عنوان نمونه ی جدید در استراتژی بازار یابی به وجود آمده اند . سپس در دهه ی بعد ، مسائل اجتماعی موردی را انتخاب کردند و همراه با اکولوژی ظاهر شدند . تشخیص دوباره ی موضوعات در ارزیابی مسائل سبز یا محیطی در استراتژی بازار یابی اثر گذاشتند و حال قابلیت تحمل در بازار یابی مورد توجه محققان بوده است . بنابراین اهداف این مقاله به این شرح هستند ، ابتدا ، برای مرور و فهمیدن مفاهیم و استراتژی های بازار یابی و تحمل ، دوم ، برای بررسی ارزیابی تحمل در استراتژِی بازار یابی و سرانجام ، برای بحث آینده ی تحمل استراتژِی بازار یابی .
چکیده لاتین
Time has witnessed the different phases of marketing strategy. Out of which, sustainability is the key issue which has emerged in marketing strategy over the time. In earlier phase of 1970s, ecological issues have emerged as a new paradigm in marketing strategy. Then in next decade, social issues picked up the lime light and emerged along with ecology. Reassessment of the issues resulted in evolution of green or environmental issues in marketing strategy and now the sustainability in marketing strategy has become the focus of attention of the researchers. Therefore, the objectives of this paper are, first, to review and understand concepts of marketing strategy and sustainability, secondly, to discuss evolution of sustainability in marketing strategy and lastly, to discuss the future of sustainability marketing strategy.