فایل آماده درس سمینار مدیریت : بررسي عوامل موثر بر اعتماد  مشتري در موفقیت تجارت الکترونيک

350,000 ریال

دانلود رایگان بخشی از فایل نمونه


    مشخصات کلی

  • کد 52001
  • فرمت فایل Word+Powerpoint
  • تعداد صفحات سمینار یا فصل دوم 68
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران
  • صاحب اثر علی نصیری

چکیده فارسی

عنوان کامل سمینار:

بررسي عوامل موثر بر اعتماد  مشتري در موفقیت تجارت الکترونيک‏ مطالعه موردی شرکت سازه گستر سایپا 


ظهور فناوریهای اطلاعات و ارتباطات جدید از قبیل فناوریهای ارتباطات از راه دور، شرکتها، افراد و سازمانها را قادر می سازد تا به کسب و کار و تجارت الکترونیکی مبادرت ورزند. این سازمانها، فرصتهایی را فراهم می کنند تا منابع و مهارتهایی را که به تنهایی توسط افراد آن سازمان، قابل دستیابی نیستند از طریق منابع بیرون سازمان در دسترس قرار گیرند و طبق تعریف، انجام الکترونیکی کسب و کار است که فرصتها و مزیتهای فراوانی را در اختیار شرکتها، دولتها، و هم مصرف کنندگان می گذارد. دغدغه و سوال اصلی این تحقیق عبارت است از این که چه رابطه ای بین ابعاد اعتماد و موفقیت تجارت الکترونیکی وجود دارد؟ ابعاد اعتماد در اینجا عبارتند از كيفيت اطلاعات ،حفاظت از حريم شخصي كاربران ، درك حفاظت امنيتي ، تجربه كاربران ،شهرت وب سايت ، برای موفقیت تجارت الکترونیکی از شش منبع ارزش آفرین خدمات و پشتیبانی،کیفیت سیستمEC، کیفیت محتوا،استفاده،رضایت مشتری از EC ، اعتماد استفاده شده است. نوع تحقیق در این پژوهش از بعد هدف، کاربردی و از نظر روش، توصیفی می باشد و بدین ترتیب انجام شده است که با استفاده از مطالعات کتابخانه ای و استفاده از منابع چاپی و الکترونیکی به ایجاد ادبیات در حیطه موضوع پرداخته شده است. سپس با توجه به ادبیات حاصل، منابع مختلف وکارهای انجام شده در زمینه های مشابه، به تنظیم پرسشنامه هایی برای تست عناصر یافت شده، پرداخته شده است و داده های تحقیق گردآوری شده است و نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از مشاهده شهودي فراواني هاي هر يك از ابعاد اعتماد استخراج شده است. انتظار می رود که با انجام این کار و شناسایی برخی از عوامل موثر در موفقیت تجارت الکترونیکی از بعد اعتماد، راهگشای سازمان در شناسایی نقاط مشکل زا و در عین حال موفقیت زای کسب و کارشان باشد و بدین ترتیب یاری دهنده ای خواهد بود تا بتوان در دنیای سریع و رقابتی امروز در دایره رقابت و یا حداقل حفظ موقعیت باقی ماند.

چکیده لاتین

این فایل پایان نامه لاتین مدیریت نبوده و به عنوان یک فایل آماده جهت ارایه درس سمینار مدیریت قابل ارایه می باشد.

 

همراه با فایل Word یک فایل پاورپوینت که مربوط به ارایه می باشد ضمیمه می باشد که پس از پرداخت آنلاین بلافاصله برای شما قابل دسترس خواهد بود.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter