تشخيص فرصت و نوآوري محصول در فرايند کارآفرينانه فناوري بالا يک چشم انداز جديد و حمايت مطالعه موردي

110,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2005
  • کد 23014
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 22
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Technovation
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

اخيرا علاقه زيادي به تشخيص فرصت به عنوان رشته مطالعاتي علمي ،به عنوان مرحله کليدي در تشکيل شرکت کارافرينانه پيدا شده است.اگر چه نظريه پردازان اوليه رويکرد جامعي به مطالعه ايجاد شرکت ،ارائه کردند.اما بسياري از ادبيات توسط مطالعاتي که بر يک يا دو عنصر به تنهايي تمرکز مي کردند، تحت تاثير قرار گرفتند.بسياري از اين تحقيقات تاريخي  بر نقش کارافرين يا دانش در ميان شرکت تمرکز ويژه اي دارد.اين تمرکز ويژه مي تواند گمراه کننده باشد به عنوان شکستهايي که ماهيت و پويايي روابط بين شرکتهايي را در نظر مي گيرد که جايگزين شرکتهاي فناوري بالا مي شوند.اين مقاله سنتز ادبيات موجود درون مدل کاملتر و منسجم تر تشخيص فرصت در راه اندازي فناوري بالا را جستجو مي کند.ما تشخيص فرصت را به صورت فرايند پيچيده و تعاملي تري که شامل سه بخش اصلي مي شود، ارائه ميدهيم.تمرکز بر کارافرين،دانش و تجربه ي شرکت و تکنولوژي.مطالعه موردي استفاده شده است تا ماهيت تعاملات اجزا را نشان دهد.استفاده گسترده تر از تحقيقات کيفي مي تواند بينش جديدي را در فرايند تعاملي و پيچيده تشخيص فرصت در راه اندازي فناوري بالا استدلال کند.

چکیده لاتین

As a key early stage in the formation of an entrepreneurial venture, there has been much recent interest in opportunity recognition as a field of academic study. Although early theorists proposed a holistic approach to the study of venture creation, much of the literature has been dominated by studies focussed on one or two components in isolation. Much of this historical research has an exclusive focus on the role of the entrepreneur or on knowledge within the firm. Such an exclusive focus can be misleading as it fails to consider the nature and dynamics of the inter-relationships taking place in high-tech firms.

 

This paper seeks to synthesise the available literature into a more complete and integrative model of opportunity recognition in high-tech start-ups. We propose opportunity recognition to be a complex, interactive process involving three main components, the founding entrepreneur, the knowledge and experience of the firm and technology. A case study is used to demonstrate the nature of the component interactions. It is argued that more widespread use of the qualitative research can reveal new insights into the complex and interactive process of opportunity recognition in the high-tech start-up.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter