بررسي اثرات حمايت از پرسنل بر روي رضايت شغلي و تعهد سازماني مطالعه موردي خطوط هوايي تايوان

230,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2014
  • کد 21028
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 13
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Journal of Air Transport Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

دسترسي به اطلاعات از طريق اينترنت خدمه پرواز را قادر مي سازد تا آگاهي بيشتري يافته و کنترل بيشتري را نسبت به امور خود داشته باشند. حمايت کارکنان به شفافيت امور پرسنلي خطوط هوايي و تمايل اين خطوط براي انجام بهترين کارها براي پرسنل خودشان مربوط مي شود. پس از مرور تحقيقات گذشته مرتبط ، اين تحقيق بر نحوه اثرگذاري حمايت از کارکنان بر روي شيوه هاي مختلف کارکردي پرسنل تأکيد مي کند. ما راهکارهايي را بررسي کرديم که مديران خطوط هوايي براي اعمال حمايت از کارکنان بکار مي گيرند ، يک شرايط پژوهشي را تنظيم کرده ، عوامل مورد نظر را تحليل مي کنيم و يک مدل علي را براي سوابق و پيامدهاي حمايت از کارکنان ابداع کرديم. ما 5 فرض را مطرح کرديم. داده ها با استفاده از يک بررسي پرسشنامه اي از کارکنان خطوط پرواز airlines در تايوان جمع آوري شدند. تمامي فرضيات با داده هاي يک نمونه از مخاطبان با استفاده از يک مدل معادله  ساختار تأييد شدند. نتايج ما نشان داد که حمايت از پرسنل رابطه اي مثبت با رضايت شغلي خدمه پرواز و تعههد سازماني دارد. نوآوري سازماني ، حمايت سرپرست و توانمندسازي کارکنان ارتباط مثبت با حمايت از کارکنان دارد. سرانجام ، اين تحقيق با بحث در مورد مفاهيم مديريتي و ارائه پيشنهادات براي تحقيق آينده نتيجه گيري را انجام مي دهد.

چکیده لاتین

The accessibility of information through the Internet has enables flight attendants to become more informed, as well as developing more control of their own affairs. Employee advocacy is related to the transparency of airlines' employment offers and the airlines' willingness to do what is best for their employees. After reviewing the relevant literature, this study focuses on how employee advocacy is influenced by the way employees are treated by their airlines. We explored strategies that airline administrations apply to employee advocacy, developed a research setting, analyzed the factors involved, and developed a casual model of the antecedents and consequences of employee advocacy. We formulated 5 hypotheses. Data were collected, using a questionnaire survey of flight attendants in Taiwanese airlines. All hypotheses were verified with data from a sample of the respondents, by using a structural equation model. Our results indicated that employee advocacy is positively related to flight attendants' job satisfaction and commitment to the organization. Organizational innovation, supervisor support, and employee empowerment are positively related to employee advocacy. Finally, this study concludes by discussing managerial implications and providing suggestions for future research.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter