جهت يابي موسسات کوچک بازار : پردازش اثرگذاري مديريت اطلاعات مشتري بر مديريت غير بازاريابي

140,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2010
  • کد 26008
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 31
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Industrial Marketing Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

اين مطالعه بررسي ميکند که چگونه محيط سازماني بر تحقيق، يکپارچگي، ونحوه استفاده اطلاعات مشتري در سطح يک مدير اثر ميگذارد. ترسيم تحقيق بر روي بازارگري، سودمندي اطلاعات بازار، يادگيري سازماني، سازمان بازاريابي،  يک چهارچوب تئوريکال تنظيم شده و بوسيله مدلهاي معادله ساختاري و يک مجموعه اي از داده ها متشکل از 228 سازه و مدير هاي R&D در موسسات بزرگ صنعتي. نتايج نشان ميدهد که يکپارچگي اطلاعات مشتري چگونگي استفاده از اطلاعات را در جهت اتخاذ تصميم تقويت ميکند. محيط سازماني به طور غير مستقيم بر روي اطلاعات مشتري با تاثير گذاشتن بر روي چگونگي جستجو و يکپارچه کردن اطلاعات اثر ميگذارد. نبودن منابع کافي و دوري مسيراز فروشندگان و افراد در ارتباط با بازار منجر به کاهش يکپارچگي اطلاعات ميشود ، حال آنکه تاکيد ناظرين بر فروش جستجوي چشم اندازاطلاعات را افزايش ميدهد. ديدگاه وسيع تحقيق اطلاعات فروشنده منجر به افزايش يکپارچگي  اطلاعات ميشود وليکن تاثير مستقيمي بر روي مصرف ندارد.

چکیده لاتین

This study examines how organisational context influences search, integration, and use of customer information at the level of an individual manager. Drawing upon research on market orientation, market-information utilisation, organisational learning, and marketing organisation, a theoretical framework is set up and tested by using structural equation modelling and a dataset consisting of 228 manufacturing and R&D managers in large industrial firms. Results demonstrate that integration of customer information enhances use of information in decision making. Organisational context influences the use of customer information indirectly by affecting information search and integration. Resource inadequacy and physical distance from sales and marketing contact persons decrease information integration, whereas supervisor customer emphasis increases the search scope of information. Wide search scope of customer information increases information integration but has no direct impact on use.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter