- سال انتشار سال 2010
- کد 25015
- فرمت فایل Word
- تعداد صفحات ترجمه 14
- اصل مقاله لاتین رایگان است
- منبع Emerald
- نام مجله Journal of Business & Industrial Marketing
- وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
- مترجم یا مترجمان علی نصیری
- حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران
مشخصات کلی
چکیده فارسی
هدف – اهداف اين تحقيق بررسي ارتباط بين سنجش عملکرد مشتري ( سنجش معيارهاي بازاريابي از موفقيت شرکت ) و رشد عملکرد تجارت ( استراتژي سنجش موفقيت شرکت ) در زمينه تصميمات متمايز کردن آرم خاص دربازاربابي استراتژيک و پيشنهاد سنجش عملکرد بازاريابي مشتري است که ممکن است نقش اساسي در سنجش کل تجارت ايفا کند .
طرح شيوه اسلوب شناسي : اين تحقيق تجربي از 29 سرويس دهي تجاري – تجاري ( مدلي تجاري است که در آن ارائه خدمات به ساير شرکتها بيشتر از مشتري هاي انفرادي تاکيد دارد که معمولاً توسط شرکت هايي که از طريق اينترنت تجارت مي کنند به کار گرفته مي شود ) شرکت ها است .
اکتشافات : عملکرد مشتري ( سنجش بازاريابي ) با انتخاب استراتژي متمايز کردن آرم خاص و تقسيم در طي انتخاب استراتژي متمايز کردن کالا همراه است ( به عنوان مثال قيمت پايين در مقابل تشخيص ) به طور غير مستقيم با رشد عملکرد همراه شده است . هر دو استراتژي که شرکت ها به طور همزمان دنبال ميکنند استراتژي قيمت پايين واستراتژي تشخيص نام دارند که منجر به بهبود عملکرد در اينگونه سرويس دهي شرکت هاي تجاري – تجاري مي شود .
محدوديت ها / اشارات تحقيق : تحقيق به طور بالقوه محدوديت هاي خاص سرويس دهي و صنعتي دارد .
اشارات عملي : اين تحقيق پيشنهاد مي کند که شرکت هايي که نمي توانند عملکرد را در سطح مشتري بسنجند ممکن است براي درک نتايج طرح ها و تصيمات بازاربابي موفق ناتوان باشند . به علاوه اين تحقيق پيشنهاد مي کند که سودمندي وتشخيص هر دو براي رشد سرويس دهي تجاري – تجاري ضروري هستند .
ارزش ابتکار : اين تحقيق کاربرد استراتژي هاي متمايز کردن آرم خاص و تقسيم را براي سرويس دهي تجاري – تجاري تقويت مي بخشد اما پيشنهاد مي کند که تفاوت هاي عملکرد بين استراتژي ها در اين مضمون به جاي سنجش رشد تجاري کلي با استفاده از سنجش مشتري به دست آمده است .
چکیده لاتین
Purpose – This research aims to investigate the relationship between customer-based performance measures (marketing measures of firm success) and business growth performance (strategy measures of firm success), in the context of strategic marketing positioning decisions and suggests customer-based metrics may play a key role in measuring overall business achievements.
Design/methodology/approach – This is an empirical survey of 209 business-to-business services firms.
Findings – Customer-based performance (marketing measures) is associated with the choice of generic positioning and segmentation strategies, while strategic positioning choice (i.e. low-cost vs differentiation) is indirectly, rather than directly, associated with business growth performance. The “both” strategy, where firms simultaneously pursue both low-cost and differentiated strategies, leads to improved performance in these B2B services firms.
Research limitations/implications – The study potentially has industry- and/or service-specific limitations.
Practical implications – This research suggests that firms that cannot measure performance at the customer level may be failing to understand the outcomes of successful marketing programs and decisions. In addition, this research suggests that both operational efficiency and differentiation are keys to growth in B2B services.
Originality/value – This study reinforces the continued applicability of Porter's generic positioning and segmentation strategies for B2B services but suggests that performance differences between strategies in this context are best captured using a customer-based measure (share of wallet, lifetime value, retention rate and return on marketing investment) rather than a more general business growth measure.