مدل سازي مديريت استراتژيک براي بازيابي مرتبط با علت ( علت و معلولي )

115,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2009
  • کد 25016
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 26
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Emerald
  • نام مجله Marketing Intelligence & Planning
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

چکيده

هدف تعدادي از يافته هاي تحقيقاتي اشاره به انتساب مثبت در مورد دادن نام تجاري به عنوان يک عنصر ضروري مربوط به علت بازيابي اثربخشي CRM. با اين حال، هنوز هم فاقد طرح پيچيده اي براي توضيح سابقه و پيامدهاي انگيزشي مثبت انتساب است.هدف از اين مقاله، ارائه  و تست مدل مديريت استراتژيک است.

طرح / روش / رويکرد

مطالعه کنوني، يکپارچه سازي تئوري هاي مربوط به توسعه مدل مفهومي مديريت استراتژيک CRM است. يک تحقيق چند فاز، در کنار تکنيک هاي آماري مدل سازي معادله ساختاري، استفاده مي شود و به منظور برآورد مسير علت و معلولي و نهفته در مدل فرضيه است.

يافته ها

 

انتساب انگيزه هاي مثبت در مورد نام تجاري اهدا کنندگان اشاره به درک هدف مصرف کننده با نام تجاري دهنده و نوع دوستي بيشتر از خودپسندي با انگيزه است. تنها زماني که تجربه قبل از مصرف کنندگان از نام تجاري کمک کننده مي رسد به صورت سطح قابل قبول، ادراک مي شود. سپس، مصرف کننده احساس لذت اخلاقي قوي تر براي شرکت و يا با نارضايتي اخلاقي قوي تر در مبارزات انتخاباتي شرکت نمي کند، لذت معنوي و نارضايتي اخلاقي اعمال تاثير فوري قصد خريد مي باشد.

 

چکیده لاتین

Purpose – A number of research findings point to positive motivational attribution about the donor brand as an essential element of cause-related marketing (CRM) effectiveness. However, there still lacks sophisticated delineation to explicate the antecedents and consequences of positive motivational attribution. The purpose of this paper is to propose and test a strategic management model to address this issue.

 

Design/methodology/approach – The current study, integrating pertinent theories, develops the conceptual CRM strategic management model. A multi-phase investigation, alongside statistical technique of structural equation modelling, is used to estimate the causal path relationships among the latent constructs as hypothesised in the model.

 

Findings – Positive motivational attribution about the donor brand refers to the target consumer's perception that the donor brand is motivated with more altruism than egotism. Only when the consumer's prior experience of the donor brand reaches an acceptable level, such perception becomes possible to emerge. Then, the consumer feels stronger moral pleasure for participating or stronger moral displeasure for not participating in the campaign. Eventually, moral pleasure and moral displeasure exert immediate impact on purchase intention.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter