فاكتور هاي كيفيت سازماني تكنيكي و اطلاعات

130,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2011
  • کد 25018
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 21
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Industrial Marketing Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

مانند سازمانهاي زيادي ، سرمايه گذاري هاي متوسط و كوچك زيادي ( SMES )  مديريت  روابط مشتريان را (‍‍CRM) به اجرا در مي آورند ،  بنا براين  آنها مي توانند  به طور موثري  در اقتصاد قابل تغيير زياد امروزي  و آب و هواي بازار رقابت كنند .  هر چند  مطالعات  اين موارد  را نشان مي دهند كه نتايج مخلوطي  به عنوان  آنچه  چطوري  موفقيت SME  را در  سازگاري  راه حل هايCRM  وجود دارند .  آنها  هم در نوشتحاتي گزارش مي دهند كه نمايشCRMبه  وسيله فرضيات وابسته  به فاكتور هاي  كيفيت سازماني ، تكنيكي و اطلاعات  تاثير مي گذارند  . براي اين هدف ، تحقيقات  محدودي  در اين نواحي  وجود دارند كه روي مشمول شدن اين ابعاد  در ارزيابي  فاكتور هايي  متمركز مي شوند  كه سازگاري ‍CRM را در بخش SME  تاثير مي گذارند . در جستجوي اين فرضيات  مورد خطاب قرار گرفته ، اين تحقيقات از مطالعه  مشاهده  شده در شناسايي كيفيت سازماني ، تكنيكي و اطلاعات  وابسته  به فاكتور هاي موثر سازگاري CRM به وسيلهSME  ها استفاده مي شوند . اينها  كيفيت فرايند ارزيابي را ارتقاء خواهند داد و تصميم گيرندگانSME در كشف  دلالت  سازگاري     احاطه شده كمك  مي كنند . يافته هاي اين مطالعه مواردي را تاييد مي كنند كه فاكتور هاي موثر سازگاري CRM  در SME  شبيه  به فاكتور هاي موثر سازگاري    در نوع مطالعاتي سازماني گذشته است . 

چکیده لاتین

Like large organisations, many Small and Medium-sized Enterprises (SMEs) have implemented Customer Relationship Management (CRM), so that they can compete effectively in today's highly changeable economic and market climate. However, studies indicate that there are mixed results as to how successful SMEs have been in adopting CRM solutions. It is also reported in the literature that CRM implementation is influenced by issues that relate to organisational, technical and data quality factors. To this end, there is limited research conducted in this area which mainly focuses on including these dimension in the evaluation of factors that influence CRM adoption in the SME sector. In seeking to address this issue, this research uses an investigative study aimed at identifying the organisational, technical and data quality related factors influencing CRM adoption by SMEs. This will enhance the quality of the evaluation process, and help support SME decision makers in exploring the implications surrounding CRM adoption. The findings of this study confirm that factors affecting the adoption of CRM in SMEs are largely similar to the factors affecting CRM adoption in previously studied other types of organisations.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter