چرا مشتریان راضی تغییر جهت می دهند تمرکز بر رستوران حامی جهت گیری های تنوع گراو درگیری های تصمیم گیری خرید

150,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2012
  • کد 22056
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات ترجمه 26
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله International Journal of Hospitality Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

شرکت ها تلاش میکنند تا مشتریان از مارک های رقبا به مارکهای خودشان تغییر جهت دهند و یا آنها را ترغیب کنند به خرید مجدد در فعالیت های مارک های بازاریابی خودشان بسیار مهم است  و در این مطالعات توجه شده به مشتریان با جهت گیری تنوع گرا و سطحی از درگیری در تصمیم گیری هایی که در تببین فعالیت های انتخاب محصول مشتریان نقش حیاتی دارند. 

هدف از این مطالعه در نظر داشتن بررسی روابط متقابل رضایت مشتری ، وفاداری ، و قصد تعویض مشتریان در رستوران های خانوادگی و بررسی اثر تعدیل از گرایش تنوع گرایی مشتری های ودرگیری های  تصمیم گیری خرید در آنها می باشد.

 

 در مجموع  305 مراجعه کننده در کره شرکت کرده اند. نتایج این مطالعه نشان دهنده  یک رابطه مثبت بین رضایت مشتری و وفاداری است. شرکت کنندگان ابراز کردند سطح بالایی از رضایتمندی که به احتمال زیاد  برای جهت گیری رستوران بودند. اینکه مشتریان احساس می کرند وفاداری آنها تعیین کننده قصد تعویض آنها است.یک  اثر تعدیلی وابسته ای به گرایش مشتری تنوع طلب در روابط علت و معلولی بین وفاداری مشتری و قصد تعویض وجود دارد. محدودیت ها و نیز جهت های تحقیقات آینده مورد بحث قرار گرفته است.

چکیده لاتین

Company efforts to make customers switch from competitive brands to their own or induce them to repurchase their own brands are very important in their marketing activities and in this regard studies of customer variety-seeking orientation and level of involvement in decision making play a crucial role in explaining customers’ product selection activities. The purpose of this study intends to examine interrelationships among customer satisfaction, loyalty, and switching intent in family restaurants and verify the moderating effect of customer variety-seeking orientation and purchase decision involvement. A total of 305 patrons in Korea participated. The results showed a positive relationship between customer satisfaction and loyalty. Participants expressing a high level of satisfaction were more likely to switch restaurants. Whether customers feel loyalty determines their switching intent. There were moderating effects related to customer variety-seeking orientation in the causal relationships between customer loyalty and switching intent. Limitations and future research directions are also discussed.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter