شناخت اثرات بازار گرایی و بازار یابی الکترونیکی بر عملکرد خدمات

125,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2011
  • کد 26010
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 14
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Emerald
  • نام مجله Marketing Intelligence & Planning
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

هدف -- هدف از این  مطالعه استفاده از ارتباط درونی بین بازار گرایی و بازاریابی الکترونیک به منظور بررسی مکانیزم های جایگزین که از طریق آن   هر دو  به عملکرد خدمات گردشگری کمک میکنند.

طرح / روش / رویکرد -- اثرات مستقیم و غیر مستقیم بازار  گرایی بر عملکرد با استفاده از مدل سازی معادله ساختاری در 216 نمونه  شرکت گردشگری مورد بررسی قرار میگیرند

یافته ها : -- بازار گرایی  یافت شده است برای کمک به عملکرد از طریق یک مکانیسم دوگانه  که به صورت مستقیم و غیر مستقیم, از طریق بازاریابی الکترونیکی, به رابطه کمک میکند

مفهوم عملی : -- نتایج حاکی از آن است که دانشگاهیان و مدیران باید در نظر بگیرند  روابط درونی بین منابع متعدد از مزیت رقابتی در زمانی که به دنبال توضیحات برای عملکرد و به ویژه, خدمات گردشگری هستند.

 

اصالت / ارزش -- این اولین مطالعه, به دانش نویسندگان است , که به بررسی رابطه درونی بین بازار گرایی  و بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد خدماتی در  زمینه سفر و خدمات گردشگری میپردازد.

چکیده لاتین

Purpose

– The study aims to use the inter‐relationship between market orientation and e‐marketing in order to investigate alternative mechanisms through which both contribute to tourism services performance.

 

Design/methodology/approach

– Direct and indirect effects of market orientation on performance are examined using structural equation modelling in a sample of 216 tourism firms.

 

Findings

– Market orientation is found to contribute to performance through a dual mechanism in that it contributes both directly and indirectly, through e‐marketing, to the relationship.

 

Practical implications

– The results indicate that academics and managers should consider the inter‐relationships between multiple sources of competitive advantage when looking for explanations of services performance and particularly, tourism services.

 

Originality/value

– This is the first study, to the authors' knowledge, that investigates the inter‐relationship between market orientation and e‐marketing on service performance within the context of travel and tourism services.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter