بازاریابی سبز تغییر یافته : موانع و فرصت ها

135,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2011
  • کد 22059
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات ترجمه 21
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Journal of Business Research
  • وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

بازاریابی سبز برای بهبود شرایط زندگی مشتریان نتوانسته به پتانسیل های خود دست یابد اماد رعین حال باعث بهبود اکوسیستم های طبیعی شده است شکست این بازاریابی در نتیجه ی ناتوانی مشتریان شرکت ها و دولت ها برای داشتن سیستم های تفکر بوده که به موجب آن دیدگاه ههای کلان بازاریابی در تصمیمات بسیار کوچک تلفیق می شد و به موجب آن دیدگاه برتر بودن انسان در محیط طبیعی نادیده گرفته می شد . این مقاله  در مورد این موضوع بحث می کند که چرا سه گروه ذکر شده در بالا دشواریهایی در پذیرفتن مسائل محیطی داشتند و بدین ترتیب مانع از بازاریابی سبز تغییر یافته ی واقعی در شرف وقوع می شدند . به منظور بررسی دشواریها لازم است که سه فعالیت پیشنهادی به کار گرفته شود : (1) لازم است بازاریاب ها به شیوه های جدید محاسبه ایجاد ارتباط توجه کنند که به موجب آن ارزش های محیطی با هم تلفیق شده و از مقیاس های مالی ای که هیچ مفهوم محیطی واقعی ندارند جدا می شوند (2) تغییر حالت های مربوط به محیط اهمیت فعالیت و عدم فعالیت را برجسته کرده که لازم است براساس آموزش افزایش یافته در مشترکات بین انسان و محیط باشد (3) لازم است که بازاریابی مجددا تاکید خود را روی رضایت مندی خواسته ها تغییر جهت از بدست آوردن کالاها متمرکز کند که به موجب چگونگی ایجاد ارزش در بازار یابان ارتقا می یابد . ایجاد این تغییرات به بازار یاب ها این قابلیت را خواهد داد تا بازاریابی سبز تغییر یافته را به گونه ای عملی کنند که شرایط انسانی و سیستم طبیعی که انسان درآن قرار می گیرد , هر دو ارتقا ها یابد و در جهت بازاریابی سبز تغییر یافته قرار گیرد .

چکیده لاتین

Green marketing is not achieving its potential for improving the quality of life of consumers, while improving the natural ecosystem. The failure is the result of the inability of consumers, firms and governments to adopt systems thinking, in which macro-marketing perspectives are integrated into their respective micro-decisions, that is, the anthropocentric view of the natural world is disregarded. The paper discusses why the three groups above have had difficulties in embracing environmental issues, thus impeding real transformative green marketing from occurring. To address the difficulties three proposed actions need to be undertaken: (1) Marketers need to look for new ways of calculating and communicating value that integrates environmental value, thereby moving away from financial measures which have no real environmental meaning. (2) Change the discourse regarding the environment, highlighting the importance of action and inaction, which needs to be based on increased education about the human–environment interface. (3) Marketing needs to refocus its emphasis on want satisfaction, shifting away from the acquisition of goods, thereby enhancing how marketers create value. Making these changes will allow marketers to operationalize transformative green marketing so the human condition and the natural system that humans operate within are both improved and bring about transformative green marketing.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter