حرکت به سوی ایجاد تئوری سیستمهای بازاریابی

135,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2011
  • کد 22060
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 21
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Emerald
  • نام مجله European Journal of Marketing
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

هدف - همانطور که تخصص گرایی در جوامع بشری ریشه می دواند ، تاثیرگذاری مفاهیم صرفه به مقیاس اقتصادی و تنوع بخشی آغاز می شود . مقیاس ، منجر به ایجاد بازارهای محصول ، بنگاه های تخصصی ، کانالهای توزیع و صنایع می شود . تنوع ، بازارهای روستایی ، تفرجگاه های خرید و سیستمهای اقتصادی تجارت را ایجاد می کند . تمامی این نتایج مثالهایی از سیستم های بازاریابی هستند و نمونه هایی از الگوهایی که پدیدار می شوند ، رشد می کنند ، تطابق می یابند و در جریانهای مبادلات پیچیده ای درگیر می شوند .

سیستمهای بازاریابی در چندین سطح موجودند . سیستمهای پویا وابسته به الگو، در درون شبکه های اجتماعی محصور شده و با محیطهای علمی و موسساتی متقابلا در ارتباط هستند . هدف این مقاله ، طرح ریزی چندی از موضوعات است که ممکن است بعنوان پایه تئوری سیستمهای بازاریابی بکار روند.

 

طراحی/ روش شناسی / رویکرد - مقاله براساس تحقیقات تاریخی در زمینه تحولات در مبادله پول و بر پایه مثالهایی از بازارها و تجربیات تبادل در بازاریابی ، علم انسان شناسی ، جامعه شناسی و اقتصاد بنا نهاده شده است . مجموعه این فواید از تئوری سیستمهای تطبیقی پیچیده ، نوشته های مربوط به مسائل شبکه ها و بازارها ، و از بوم شناسی نتیجه گیری می شوند و بمنظور فرموله کردن مجموعه ای از قضایایی بکار می روند که باور دارند ، در تمام سیستهای بازاریابی ، خواصی مشترک وجود دارد.

 

 

یافته ها - سیستمهای بازاریابی بعنوان الگوهای برآمده از جریانهای معاملات ، شناسایی و طبقه بندی می شوند . در مجموع ، دوازده موضوع اساسی پیشنهاد می شود . موضوعات ، مکمل آن چیزی است که توسط منطق S-D پیشنهاد شده اند .

 

چکیده لاتین

Purpose

– As specialisation takes root in human communities, the economics of scale and of diversity come into play. Scale leads to product markets, specialised firms, channels, and to industries. Diversity generates peasant markets, shopping malls, and business eco‐systems. These outcomes are all examples of marketing systems, and are typical of the patterns that emerge, grow, adapt and evolve in complex transaction flows. Marketing systems are multi‐level, path dependent, dynamic systems, embedded within a social matrix, and interacting with institutional and knowledge environments. The purpose of this paper is to outline a number of propositions that might serve as a basis for a theory of marketing systems.

 

Design/methodology/approach

– The paper draws on historical research into the evolution of exchange and on examples of markets and exchange practices from marketing, anthropology, sociology, and economics. It utilises results from complex adaptive systems theory, from the networks and markets literatures, and from ecology, to formulate a series of propositions that identify properties believed to be common to all marketing systems.

 

Findings

– Marketing systems are identified and categorized as emergent patterns in flows of transactions. In total, 12 foundational propositions are suggested. The propositions are complementary to those suggested by S‐D logic.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter