روابط في ما بين CLV , RQ , CRM بر اساس اولویت هتل های مختلف

125,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2011
  • کد 22061
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات ترجمه 22
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله International Journal of Hospitality Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

اين تحقيق از مدل سازي معادلات ساختاري ( SEM ) براي تحقيق و بررسي ميزان استحكام روابط در بين مديريت روابط مشتري ( CRM ) كيفيت روابط ، RQ و ارزش مادام العمرمشتري) CLV (استفاده مي كند. اين تحقيق هم چنين بررسي مي كند كه آيا مدلهاي رابطه تفاوتهاي معناداري را بر اساس گروههاي ترجيهي مختلف هتل نشان مي دهد يا خير.تحليل 688 پرسش نامه موثر دو يافته ي اصلي را ابراز مي كند :1 ـ CRM تاثير مثبتي بر روي RQ دارد و RQ تاير مثبتي بر روي CLV دارد 2 ـ گروههاي مشتري با ترجيهات مختلف هتل تاثير نسبي مداخله جويانه اي را در رابطه ي بين CLV , RQ , CRM بيان مي كند به عبارتي ديگر ترجيهات مختلف هتل تفاوتهاي مهمي را در استحكام راههاي نسبي روابط به وجود مي آورد . 

چکیده لاتین

This study uses Structural Equation Modeling (SEM) to investigate the strength of the relationships among Customer Relationship Management (CRM), Relationship Quality (RQ), and Customer Lifetime Value (CLV) from a consumer viewpoint. This study also investigates whether or not these relationship models show significant differences based on different hotel type preference groups.

 

An analysis of 688 effective questionnaires produces two main findings. (1) CRM has a positive influence on RQ, and RQ has a positive influence on CLV. (2) Consumer groups with different hotel preferences reveal a partial interference effect on the relationships among CRM, RQ, and CLV. In other words, different hotel preferences create significant differences in the strength of partial relationship paths.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter