تاثیر فناوری بر زنجیره ی کیفیت - ارزش - وفاداری

90,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2000
  • کد 26011
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 10
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Springer
  • نام مجله Journal of the Academy of Marketing Science
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان خانم محمودی
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

در این مقاله، ابتدا مدل ساده¬ی درایورهای کلیدی وفاداری مشتری ارائه شده است. سپس، بر اساس این مدل و طراحی بر اساس بینش کلیدی از مقالات قبلی به این موضوع، مجموعه ای از مسائل را برای تحقیق بیشتر در رابطه با زنجیره¬ی کیفیت- ارزش- وفاداری ارائه می¬شود. در مرحله بعد، توسعه¬ی یک چارچوب مفهومی است که ادغام زنجیره¬ی کیفیت- ارزش- وفاداری را با "مدل هرم"، که بر اهمیت روز افزون فن آوری- مشتری، کارکنان- فن آوری، و شرکت- فن آوری ارتباطات در خدمت به مشتریان است، اشاره دارد را بیان می¬کند.با استفاده از این چارچوب یکپارچه به عنوان نقطه¬ی آغاز، آنها را شناسایی و تعداد راه¬هایی را که برای تحقیق بیشتر مربوط به سه نوع از ارتباط است، بیان می¬دارد.مقاله¬ی قبلی در این موضوع خاص جمعی ازمجموعه¬ی سرشار از بینش را برای هر دو عملکرد مدیریتی و تحقیق بیشتر مرتبط با خدمت به مشتریان و مصرف کنندگان به طور موثر در قرن بیست و یکم را ارائه می-دهد. این بینش را پوشش دیدگاه ماکرو(به عنوان مثال، جنبه های مربوط به بازار به عنوان یک کل( و همچنین دیدگاه های میکرو )به عنوان مثال، جنبه های مربوط به ارتباط فرد فروشنده و خریدار در بازارها)می¬نامند. 

چکیده لاتین

In this article, the authors first propose a simple model summarizing the key drivers of customer loyalty. Then, on the basis of this model and drawing on key insights from the preceding articles in this issue, they outline a set of issues for further research related to the quality-value-loyalty chain. Next, the authors develop a conceptual framework that integrates the quality-value-loyalty chain with the “pyramid model,” which emphasizes the increasing importance of technology-customer, technology-employee, and technology-company linkages in serving customers. Using this integrated framework as a spring-board, they identify a number of avenues for additional inquiry pertaining to the three types of linkages.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter