تاثیر علامت های تجاری برچسب خصوصی بر روی وفاداری مشتری و سودآوری رده محصول

135,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2011
  • کد 22063
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات ترجمه 16
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Emerald
  • نام مجله Journal of Product & Brand Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان خانم پورسنجیده
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

هدف ــ  هدف این مطالعه تحقیق و بررسی تاثیر منابع بخش خصوصی است که از طریق یک فروشنده سوپرمارکت روی رفتار خرید مشتریان دائمی تحت تاثیر می باشد. این مطالعه بررسی می کند که آیا محصولات بخش خصوصی می تواند به افزایش کلی سوددهی نوع محصول کمک کند یا نه.

طراحی/ روش/ شیوه ــ  این مقاله سود یک فروشنده سوپرمارکت را در شمالی ترین بخش ایالات متحده که دارای 100 فروشگاه می باشد و میزان فروش سالانه آن به بیش از3 بیلیون دلار می رسد را بررسی می کند. داده های به دست آمده از محل فروش اطلاعات فروش سوپرمارکت استفاده شدند، سپس این مقاله یک مدل تحقیقاتی را از مرور و بازبینی متون علمی و داده ها ایجاد کرد و از معادله ساختاری برای ایجاد مدل برای آنالیز داده ها استفاده کرد.

نتایج ــ  نتایج نشان می دهد که کل دلارهای خرج شده توسط مشتریان ثابت و دائمی به طور معنی داری روی سود کل اثر دارد.

محدودیتهای تحقیق/ مفاهیم ــ  داده های مربوط به بخش خواروبار سوپرمارکت جمع آوری شده که از فروشگاه مرکزی محصولات خواروبار خشکبار، محصولات مواد غذایی فریزری، خوراک دریایی، گوشت، شیرینی فروشی، گل، کالاهای اصلی، مواد بهداشتی و آرایشی و... در این مطالعه بررسی نمی شوند. همچنین داده های به دست آمده از یک سوپرمارکت زنجیره ای انفرادی بودند.

مفاهیم تجربی ــ  اگرچه محصولات بخش خصوصی ممکن است سود بیشتری را برای خرده فروشان داشته باشد، مشتریان یک مجموعه کامل از کالاها و اجناس را ترجیح می دهند. تاکید کمی روی براندهای خصوصی ممکن است به کاهش کارایی این نوع و دسته منجر شود.

 

ابتکار و نوآوری/ قیمت و ارزشگذاری ــ  این معادله، راندمان فروشنده را در شمالی ترین ایالت متحده که دارای بیش از 100فروشگاه می باشد و سالانه دارای میزان فروش بیش از 3بیلیون دلار است را بررسی کرد. استفاده از داده های بررسی شده، معیاری است به عنوان اینکه آن رفتار واقعی خرید را اندازه می گیرد.

چکیده لاتین

Purpose

– The purpose of this study is to investigate the influence of private label resources possessed by a supermarket retailer on the shopping behavior of loyal customers. The study examines whether or not private label products can help in the overall enhancement of product category performance.

Design/methodology/approach

– The paper examines the performance of a supermarket retailer in the Northeast United States that operates over 100 stores and generates a total yearly sales volume in excess of $3 billion. Data obtained from the Supermarket's point of sale information were used. The paper then developed a research model from the literature review and used structural equation modeling to analyze the data.

Findings

– The findings show that overall dollars spent by loyal customers significantly impacted overall profitability.

Research limitations/implications

– The data collected pertained to the supermarket's grocery department that is comprised of center store dry grocery products, frozen food products, and refrigerated dairy products. Perishable departments such as deli, seafood, meat, bakery, floral, general merchandise, health and beauty care, etc. were not researched in this study. Also, data obtained were from one individual supermarket chain.

Practical implications

– Although private label products may represent increased profitability for retailers, consumers prefer a full assortment of merchandise; an over emphasis on private label brands may result in diminishing category performance.

Originality/value

– The paper examines the performance of a supermarket retailer in the Northeast United States that operates over 100 stores and generates a total yearly sales volume in excess of $3 billion. The use of scanner data has value as it measures actual shopping behavior.

 

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter