- سال انتشار سال 2008
- کد 22067
- فرمت فایل word
- تعداد صفحات ترجمه 27
- اصل مقاله لاتین رایگان است
- منبع Whily
- نام مجله Strategic Management Journal
- وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
- مترجم یا مترجمان علی نصیری
- حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران
مشخصات کلی
چکیده فارسی
ما تناسب بین استراتژی محصول بازاریابی شرکت و مدل تجاری ان را بررسی ی کنیم. ما یک مدل رسمی به منظور تحلیل اثرات احتمالی استراتژی محصول بازاریابی، انتخاب های مدل تجاری ان را برای عملکرد شرکت و یک پایگاه داده جمع آوری شده منحصر به فرد را بررسی می کنیم و تجدد را در مدل های کسب وکار، همراه با استراتژی های محصول بازاریابی که بر تفکیک، هزینه رهبری یا در اوایل ورد به بازار تاکید می کند، می یابیم که می توان عملکرد شرکت را افزایش دهد. داده های ما مدل کسب وکار و استراتژی محصول بازار را که مکمل یکدیگر هستند و نه جانشین هم، توجیه می کند.
چکیده لاتین
We examine the fit between a firm's product market strategy and its business model. We develop a formal model in order to analyze the contingent effects of product market strategy and business model choices on firm performance. We investigate a unique, manually collected dataset, and find that novelty-centered business models—coupled with product market strategies that emphasize differentiation, cost leadership, or early market entry—can enhance firm performance. Our data suggest that business model and product market strategy are complements, not substitutes.