تاثیر یکپارچه سازی داخلی و تعهد روابط بر روي  یکپارچه سازی خارجی

135,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2011
  • کد 22068
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات ترجمه 32
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Emerald
  • نام مجله Journal of Operations Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان خانم مریم امیرپور
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

یکپارچه سازی زنجیره تامين (SCI) در میان توابع داخلی در داخل شرکت و شرکای تجاری خارجی در زنجیره تامین، توجه فزاینده ای از دانشگاهیان و شاغلین درسال‌هاي اخیر را داشته است.  SCI شامل یکپارچه سازی داخلی از توابع مختلف در داخل یک شرکت و یکپارچگی خارجی با شرکای تجاري مي‌باشد، در حالی که هر دو زنجیره تامین یکپارچه سازی داخلی و خارجی شده اند مورد مطالعه گسترده قرار گرفته است، درک ما را تحت تاثیر قرار مي‌دهد و ارتباط بین یکپارچه سازی داخلی و خارجی است که هنوز بسیار محدود است. 

این مقاله استدلال می کند که ادغام خارجی با مشتریان و تامین کنندگان به طور همزمان با یکپارچه داخلی و تعهد رابطه با مشتریان و تامین کنندگان را تحت تاثیر خود قرار داده، يکپارچگی داخلی را قادر می سازد.

 ادغام خارجی به اين دليل است که سازمان ها، ابتدا باید توسعه قابلیت یکپارچه سازی داخلی را از طریق سیستم، داده، و روند ادغام، قبل از آنها می توانند درگیر ادغام معنادار خارجی باشد. در همان زمان، قبل از ادغام های خارجی با موفقیت می تواند اجرا نمايد، سازمان باید تمایل به ادغام با شرکای زنجیره تامین خارجی داشته باشد، که با تعهد، رابطه خود را نشان داده است.

ما پیشنهاد می کنیم و یک مدل مشخص که ارتباط بین یکپارچه سازی داخلی، ارتباط تعهد، و یکپارچه سازی خارجی، با استفاده از داده های جمع آوری شده از شرکت های تولیدی در چین است را آزمايش مي نماييم.

نتایج نشان می دهد که یکپارچه سازی داخلی و تعهد رابطه بهبود یکپارچه سازی خارجی به طور مستقل، و اثر تعاملی در یکپارچه سازی خارجی قابل توجه است.  با این حال، ادغام داخلی دارای تاثیري بر یکپارچه سازی خارجی بسیار بیشتر از تعهد رابطه است.

همچنین مدلي برای شرکت با مالکیت های مختلف، را بررسی نموده و نتایج نشان می‌دهد که برای شرکت های چینی کنترل شده که در آن فرهنگ جمع قوی و اتکای بیشتر بر روي "Guanxi"  ارتباط وجود دارد ، تعهد رابطه است که تاثیر قابل توجهی در یکپارچه سازی خارجی با تامین کنندگان و مشتریان دارد.  این در تضاد کامل با شرکت های خارجی کنترل شده، مشخص تر است.

 

فرهنگ فردگرا و اتکای بیشتر در مورد قابلیت های تکنولوژیک، که در آن هیچ ارتباط قابل توجهي بین تعهد و یکپارچه سازی خارجی را نمی توان یافت. این مدل نیز در میان صنایع مختلف و مناطق مختلف چین، ارائه بینش‌های مفید برای شرکت های چینی به طور خاص تست شده است. این مطالعه باعث می شود سهم قابل توجهی در ادبیات SCI داشته باشد كه به طور همزمان مطالعه اثرات یکپارچگی داخلی و تعهد رابطه در یکپارچه سازی خارجی و ارائه چندین جهت تحقیقات آینده انجام شده است.

 

چکیده لاتین

Supply chain integration (SCI) among internal functions within a company, and external trading partners within a supply chain, has received increasing attention from academicians and practitioners in recent years. SCI consists of internal integration of different functions within a company and external integration with trading partners. While both supply chain internal and external integration have been studied extensively, our understanding of what influences SCI and the relationship between internal and external integration is still very limited. This paper argues that external integration with customers and suppliers is simultaneously influenced by internal integration and relationship commitment to customers and suppliers. Internal integration enables external integration because organizations must first develop internal integration capabilities through system-, data-, and process-integration, before they can engage in meaningful external integration. At the same time, before external integration can be successfully implemented, organizations must have a willingness to integrate with external supply chain partners, which is demonstrated by their relationship commitment.

 

We propose and test a model that specifies the relationship between internal integration, relationship commitment, and external integration, using data collected from manufacturing firms in China. The results show that internal integration and relationship commitment improve external integration independently, and their interactive effect on external integration is not significant. However, internal integration has a much greater impact on external integration than relationship commitment.

 

We also examine the model for companies with different ownerships, and the results indicate that for Chinese controlled companies where there is a strong collectivism culture and more reliance on “Guanxi” (relationship), relationship commitment has a significant impact on external integration with suppliers and customers. This is in stark contrast to foreign controlled companies, characterized by a more individualistic culture and more reliance on technological capabilities, where no significant relationship between relationship commitment and external integration could be found. The model is also tested across different industries and different regions in China, providing useful insights for Chinese companies in particular. This study makes significant contributions to the SCI literature by simultaneously studying the effects of internal integration and relationship commitment on external integration, and providing several future research directions.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter