تاثیر ویژگی های پاداش های هم تراز و مدیریت ارشد روی تضاد در همکاری بین فروش و بازاریابی

130,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2011
  • کد 22069
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات ترجمه 28
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Industrial Marketing Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

اين تحقيق با استفاده از پنج بررسي موردي و يك تحقيق براي كشف اينكه چگونه فروش (بازار فروش) و بازاريابي قابل پاداش هستند و آيا هم‌ترازي پاداش‌ها مي‌تواند باعث بهبود همكاري بين فروش و بازاريابي و/يا كاهش تضاد بين كاركردي شود.بعلاوه، اين بررسي نقش حمايت مديريت ارشد را براي هماهنگي روي همكاري بين فروش/بازاريابي بررسي مي‌كند. اين نتايج نشان مي‌دهند كه سازمان‌هايي كه از پاداش‌هاي هم‌تراز استفاده مي‌كنند مي‌توانند همكاري فروش/بازاريابي را از طريق اين نوع ساختارهاي پاداشي افزايش بدهند، اما نمي‌توان تضاد بين عملكرد يا كاركرد را كم كرد. بعلاوه، حمايت مديريت ارشد براي هماهنگي ضروري است، زيرا باعث افزايش هماهنگ بازاريابي/فروش مي‌شود و خيلي تضاد بين كاري را كاهش مي‌دهد. اين به اين دليل مهم است كه تضاد كاركردي يك تأثير خيلي منفي‌اي روي همكاري بين فروش و بازاريابي در تجارت براي كارخانه‌هاي تجاري دارد.

چکیده لاتین

This research was carried out using five case studies and a survey to discover how sales and marketing managers are rewarded and if alignment of rewards can improve collaboration between sales and marketing and/or reduce inter-functional conflict. In addition, it examined the role of senior managers' support for coordination on sales/marketing collaboration. The results reveal that organizations which use aligned rewards can increase sales/marketing collaboration through such reward structures, but not reduce inter-functional conflict. In addition, senior managers' support for coordination is vital, as it increases sales/marketing collaboration, and strongly reduces inter-functional conflict. This is important because inter-functional conflict has a strong negative impact on collaboration between sales and marketing in business to business firms.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter