رابطه گرایی در کانال های  بازاریابی و استراتژی بازاریابی

120,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2011
  • کد 22073
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات ترجمه 20
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Emerald
  • نام مجله European Journal of Marketing
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

هدف- هدف این مقاله ، آزمایش رابطه ی بین انواع استراتژی های بازاریابی(شامل بازاریابی تهاجمی ، رهبری قیمت و تخصصی کردن محصول) و حد رابطه گرایی در کانال های بازاریابی می باشد.

طرح/ روش کار/روش اجرای مقاله- داده ها با استفاده از یک تحقیق خوداجرایی از مدیران مسئول بازاریابی و مدیریت کانال ها در شرکت های داروسازی آمریکا جمع آوری شدند. واکنش به سوالات مربوط به ساخت های مرکزی با استفاده از یک مقیاس سنجش 5 نمره ای نوع " لیکرت" سنجیده شدند. داده ها با استفاده از روش های " تحلیل مولفه یا جزء اصلی" و "مدل سازی معادله ی ساختاری" مورد تحلیل قرار گرفتند.

 

یافته ها- استراتژی بازاریابی تهاجمی و استراتژی رهبری قیمت ارتباط مثبتی با میزان رابطه گرایی از کانال های بازاریابی دارند. در عوض، استراتژی تخصصی کردن محصول( تمرکز) ارتباط منفی با سطح رابطه گرایی در کانال های بازاریابی داشت.

 

چکیده لاتین

Purpose

– The purpose of this paper is to examine the relationship between marketing strategy types – aggressive marketing, price leadership and product specialization strategies – and the extent of relationalism in marketing channels.

 

Design/methodology/approach

– Data were collected using a self‐administered survey from managers responsible for marketing and channels management in US pharmaceutical firms. The responses to the questions capturing focal constructs were measured using a five‐point Likert type scale. Data were analyzed using Principal Component Analysis and Structural Equation Modeling procedures.

 

Findings

– Aggressive marketing strategy and price leadership strategy are positively associated with the level of relationalism in marketing channels. In contrast, product specialization (focus) strategy is negatively associated with the level of relationalism in marketing channels.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter