توان تضاد و همكاري برخورد guanxi در چين

110,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2010
  • کد 21035
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات ترجمه 21
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Industrial Marketing Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

اين مقاله اثر gunxi را روي اعمال در ميان شركتها در يك خط مشي بازاريابي چين مورد آزمون قرار مي دهد. Guanxi در اين مقاله به عنوان وضعيت تعاملي و نزديكي عاطفي عمل مي كند ما يافتيم كه نزديكي عاطفي بين كارمندان شركت ماروي اجراي توان غير اجبار اثر مثبت دارد و روي اجراي توان اجباري اثر منفي دارد و همچنين روي تعارض دريافت شده اثر منفي دارد. به علاوه نزديكي عاطفي روي همكاري دريافت شده غير مستقيم  اثر مثبت دارد. وضعيت تعاملي بين كارمندان مرزي دو شركت براوي  يك شركت با عمل توان غير اجباري اثر مثبت دارد و روي تعارض دريافت شده بين آنها اثر منفي دارد. در همان موقع، آن به طور مثبت به يك عمل توان اجباري مربوط مي شود. اين نه تنها نفوذ قابل ملاحظه guanxi  را روي اعمال خط مشي شركت دارد بلكه نزديكي عاطفه و هم وضعيت تعاملي روي رفتارهاي خط مشي بازاريابي در چين اثرات سودمند دارد. 

چکیده لاتین

This paper tests the impact of guanxi on behaviors among firms in a Chinese marketing channel. Guanxi is operationalized in this paper as emotional closeness and interactive state. We find that the emotional closeness between channel-boundary personnel of firms has a positive impact on their exercise of noncoercive power, a negative impact on their exercise of coercive power, and a negative impact on the perceived conflict between them. In addition, emotional closeness has an indirect but positive impact on perceived cooperation. Interactive state between the boundary personnel of two firms has a positive impact on a firm exercising noncoercive power and a negative impact on perceived conflict between them. At the same time, it is positively related to a firm exercising coercive power. This shows not only the significant influence of guanxi on a firm's channel behaviors but also the constructive effects of both emotional closeness and interactive state on marketing channel behaviors in China.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter