- سال انتشار سال 2012
- کد 26012
- فرمت فایل Word
- تعداد صفحات ترجمه 17
- اصل مقاله لاتین رایگان است
- منبع Sciencedirect
- نام مجله Journal of Engineering and Technology Management
- وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
- مترجم یا مترجمان علی نصیری
- حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران
مشخصات کلی
چکیده فارسی
بسياري از شرکتها ، به خصوص شرکتهاي خدماتي با استفاده از فناوريهاي سلف سرويس (SSTS)در فعاليتهاي عملياتي مرتبط با مشتريانشان كسب مزيت ميکنند. اگرچه تحقيق در فن آوري هاي خودياور (SSTS) متداول است، مطالعاتي چند در بررسي تأثير فنآوري هاي خودياور (SSTS) بر عملکرد مالي شرکت انجام شده است . با توجه به اهميت رو به رشد فن آوري هاي خودياور (SSTS) در صنايع خدماتي عموماً و در صنعت بانکداري خصوصاً، ما به طور تجربي بررسي اثرات دستگاههاي خودپرداز، بر عملکرد مالي بانک يکي از گستردهترين پذيرشها در فن آوري هاي خودياور (SSTS)را بيان ميکنيم . بر خلاف ادبيات موجود، نتايج ما نشان ميدهد خودپردازها ارتباط مثبتي با سودآوري دارند.با اين حال،ما هيچ ارتباطي بين دستگاههاي خودپرداز و رشد عملکرد نيافتيم.
چکیده لاتین
More and more enterprises are taking advantage of self-service technologies (SSTs) in their customer-related operating activities, especially service firms. Although research on SSTs is prevalent, few studies have examined the impact of SSTs on firm financial performance. Given the growing importance of SSTs in the service industries in general and in the banking industry in particular, we therefore empirically examined the impacts of ATMs, one of the most widely accepted SSTs, on bank financial performance. Contrary to the existing literature, our results show ATMs have a positive relationship with profitability. However, we find no association between ATMs and growth performance.