تجدید نظر در فراخوان(Recall) و احساسات در آگهی تجاری

80,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2006
  • کد 22074
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات ترجمه 11
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع journal of advertising research
  • نام مجله journal of advertising research
  • وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

فراخوان(recall)، یکی از پدیده قابل سنجش کلیدی در آزمون آگهی تجاری می باشد که  بیش از حد در این سالها به عنوان آگهی مساعد عقلانی از طریق آگهی تحریک کننده احساسات مورد انتقاد قرار گرفته است. تجدید نظر و آنالیزی از شواهد قابل دسترس نشان داد که آگهی تحریک کننده احساسات با فراخوان جرم به حساب آورده نمی شود. شواهد تجربی قانع کننده ای نشان میدهد که فراخوان وقتی که در ترکیب با دیگر معیارها به کار می رود، یک معیار معتبر از اثر بخشی آگهی تجاری می باشد و فراخوان همانطور که در این آنالیز ثابت می شود احساس در آگهی تجاری را حذف نمی کند که علائم تجاری را بسازد. و محتوی احساسی در آگهی های تبلیغاتی با اجرای موفق در تلویزیون و رادیو واقعاً می توانند از فراخوان حمایت کنند. 

چکیده لاتین

Recall, one of the key metrics in advertising testing has been criticized over the years as favoring rational advertising over emotional advertising. An analysis and reconsideration of the available evidence show that emotional advertising is not penalized by recall, and that emotional content in well-executed commercials can actually boost recall. Strong empirical evidence shows that recall, when used in  combination with other measures, is a valid measure of advertising effectiveness and, as the analysis here illustrates, does not miss the emotion in advertising that builds brands.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter