- سال انتشار سال 2006
- کد 22074
- فرمت فایل word
- تعداد صفحات ترجمه 11
- اصل مقاله لاتین رایگان است
- منبع journal of advertising research
- نام مجله journal of advertising research
- وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
- مترجم یا مترجمان علی نصیری
- حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران
مشخصات کلی
چکیده فارسی
فراخوان(recall)، یکی از پدیده قابل سنجش کلیدی در آزمون آگهی تجاری می باشد که بیش از حد در این سالها به عنوان آگهی مساعد عقلانی از طریق آگهی تحریک کننده احساسات مورد انتقاد قرار گرفته است. تجدید نظر و آنالیزی از شواهد قابل دسترس نشان داد که آگهی تحریک کننده احساسات با فراخوان جرم به حساب آورده نمی شود. شواهد تجربی قانع کننده ای نشان میدهد که فراخوان وقتی که در ترکیب با دیگر معیارها به کار می رود، یک معیار معتبر از اثر بخشی آگهی تجاری می باشد و فراخوان همانطور که در این آنالیز ثابت می شود احساس در آگهی تجاری را حذف نمی کند که علائم تجاری را بسازد. و محتوی احساسی در آگهی های تبلیغاتی با اجرای موفق در تلویزیون و رادیو واقعاً می توانند از فراخوان حمایت کنند.
چکیده لاتین
Recall, one of the key metrics in advertising testing has been criticized over the years as favoring rational advertising over emotional advertising. An analysis and reconsideration of the available evidence show that emotional advertising is not penalized by recall, and that emotional content in well-executed commercials can actually boost recall. Strong empirical evidence shows that recall, when used in combination with other measures, is a valid measure of advertising effectiveness and, as the analysis here illustrates, does not miss the emotion in advertising that builds brands.