- سال انتشار سال 2010
- کد 22075
- فرمت فایل word
- تعداد صفحات ترجمه 33
- اصل مقاله لاتین رایگان است
- منبع Sciencedirect
- نام مجله Industrial Marketing Management
- وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
- مترجم یا مترجمان علی نصیری
- حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران
مشخصات کلی
چکیده فارسی
اين مطالعه موردي چندگانه، بر روي عملکردها و کارکردهاي بازاريابي مشتري مدار و بر روي روشهايي که از اين طريق بازگشت مشتري مي تواند بعنوان ارزيابي بازاريابي به کار گرفته شود مي باشد.تجزيه و تحليل 38 مصاحبه با مديران در 4 شرکت مطرح مي کند که ظاهرا ارجاع مشتري مي تواند بعنوان ارزيابي بازاريابي ، براي 1-سود بردن تاثيرات انتقال وضعيت از مشتريان قابل اعتماد ، 2- پذيرفتن محض يک فرايند انتخابي ،3- توضيح دادن و مشخص کردن راه حل هاي پيچيده ،4- فراهم نمودن مدارک تجربي غير مستثيم ،عملکرد پيشين ،کارآمدي تکنولوژيکال و ارزش مشتري حفظ شده تحت فشار نفوذ قرار بگيرد. همچنين ارجاع مشتري مي تواند بطور دروني :1- سهولت آموزش سازماني،2- پيشرفت توسعه اي در حال پيشنهاد ،3- انگيزه پرسنل و 4- توسعه آگاهي از نيازهاي مشتري ،رقابت هاي داخل سازماني و ارزش مشتري حفظ شده را تحت تاثير قرار دهد.توسعه شناسايي عنلکردها و کارکردهاي مربوط به بازاريابي بازگشت مشتري ؛اين مقاله آگاهي از اين پديده مناسب و اين طرح را بطور فراوان تشديد مي کند. اما بطور نسبي پديده ، تحت بررسي و همکاري با آثار مقلات بر روي ارزيابي بازاريابي مشتري مدار قرار گيرد.
چکیده لاتین
This multiple-case study focuses on the practices and functions of customer reference marketing and on the ways through which customer references can be deployed as marketing assets. Analysis of 38 interviews with managers in four case companies suggests that customer references can be leveraged externally as marketing assets to (1) gain status-transfer effects from reputable customers, (2) signal passing a selection process, (3) concretize and demonstrate complex solutions, and (4) provide indirect evidence of experience, previous performance, technological functionality, and delivered customer value. Customer references can also be leveraged internally to (1) facilitate organizational learning, (2) advance offering development, (3) motivate personnel, and (4) develop understanding of customer needs, internal competencies, and delivered customer value. By identifying the practices and functions related to customer reference marketing, the paper deepens understanding of this highly relevant but relatively under-researched phenomenon and contributes to the literature on customer-based marketing assets.