افزايش دادن تضمينهاي برچسب خاص: چگونه ارائه برچسبهاي خاص با ارزش و با صرفه بر گزينش نوع محصول تاثير مي گذارد

110,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2010
  • کد 22077
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 30
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع American marketing association
  • نام مجله American marketing association
  • وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد

چکیده فارسی

استراتژيهاي تضميني سه گانه برچسب خاص (PL) (رديف با کيفيت پايين : PL هاي با صرفه ، رديف با کيفيت متوسط : PL هاي استاندارد، ورديف باکيفيت عالي PL هاي ارزشمند ( با جايزه) ) در سراسر جهان در حال توسعه يافتن هستند. طبق مدارک اثرات زمينه اي ، محققان اينکه چگونه معرفي ( عرضه) PL هاي جايزه اي و با صرفه مي تواند بر انتخاب کيفيت غالب و با ارزش محصولات ملي ( NB ) و گزينش هديه PL موجود خرده فروش اثر بگذارد ، را مسلم دانسته اند. دانشمندان و محققان از ازمايش طبيعي  ارائه شده توسط آسداو سنتبري استفاده کرده اند که آنها معرفي رديفهاي PL با صرفه و با جايزه را در پوره هاي غلات و محصولات سوپ کنسرو شده در بريتانيا به منظور ارزيابي چارچوبشان ، در پيش گرفتند . با استفاده از مدلهاي انتخاب نوع که با اثرات محيطي (بافتي) سازگارند (سازش ، مشابهت وجذابيت)، محققان دريافتند که PL هاي واجب از رده خارج مي کنند. ارائه PL هاي با صرفه به نفع محصولات ملي  (  NB) با کيفيت غالب است چرا  که اين NB ها ( محصولات ملي) از لحاظ کيفيت در طبقه بندي (جور کردن) خرده فروش به يک گزينه ي سازشي يا متوسط تبديل مي شوند . اثرات ارائه PL هاي ارزشمند (با جايزه) بر NB هاي با کيفيت تضميني مختلط هستند : سهم انها در دو بخش از چهار بخش بهبود مي يابد اما در دو مورد ديگر کاهش مي يابد .

چکیده لاتین

Three-tiered private-label (PL) portfolio strategies (low-quality tier: economy PLs, mid-quality tier: standard PLs, and top-quality tier: premium PLs) are gaining interest around the world. Drawing on the context-effects literature, the authors postulate how the introduction of economy and premium PLs may affect the choice of mainstream-quality and premium-quality national brands (NBs) and the choice of the retailer's existing PL offering. The authors use the natural experiment offered by Asda's and Sainsbury's introduction of economy and premium PL tiers in the corn flakes and canned soup categories in the United Kingdom to test their framework. Using brand choice models that accommodate context (compromise, similarity, and attraction) effects, the authors find that both economy and premium PLs cannibalize incumbent PLs. Economy PL introductions benefit mainstream-quality NBs because these NBs become a compromise or middle option in terms of quality in the retailer's assortment. The effects of premium PL introductions on premium-quality NBs are mixed: Their share improves in two of four cases but decreases in the other two cases.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter