استراتژی بازاریابی و عملكرد تجاری: مطالعه اي در3 كشور مهندسي اروپايي

130,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2010
  • کد 22081
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات ترجمه 35
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Industrial Marketing Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان خانم پورسنجیده
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

به رغم ارتباط آن , تاثير بازار يابي استراتژيك بر روي عملكرد كسب و كار در مطالعه ها خصوصا در زمينه كسب و كار دريغ شده است. ما به اين شكاف با دو روش پرداختيم. در ابتدا ما به بررسي 4 مفهوم كليدي بازاريابي استراتژيك يعني جهت گيري بازار, جهت گيري نو آوري, و 2 شكل از دسته بندي قابليت هاي بازار ( قابليت هاي دروني و بيروني) بر روي كمپاني ها پرداختيم. سپس اين ارتباطات در 3 كشور اروپايي مهندسي شده مورد مطالعه واقع شدند: اتريش, فنلاند و آلمان. يكنواختي نسبي آنها آزمايش كلي در برابر ويژگي هاي زمينه را  از تاثير بازار يابي استراتژيك بر روي عملكرد كسب و كار ممكن ساخت. استفاده از آناليز SEM, به شكل شگفت انگيزي ارتباط ضعيفي بين بازارگري و قابليت هاي خارجي و عملكرد كسب و كار را نشان داد كه متضاد با نقش قوي قابليت هاي دروني و جهت گيري نوآوري بود. اين نتايج از طريق ويژگي هاي كشورهاي مهندسي شده  مي تواند درك شود. علاوه بر اين تفاوتهاي آشكاري را ميان اين كشورهاي نسبتا يكدست نشان داد. و اين يافته بزرگي است كه به طور گسترده اي كليت روابط پيش بيني شده از بازار يابي استراتژيك را به چالش مي كشاند. همچنين روابط مخصوص هر كشور ارتباط مديريتي قابل توجهي داشته است.

چکیده لاتین

In spite of its relevance, the effects of strategic marketing on business performance are sparingly studied, especially in particular business contexts. We address this gap in two ways. First, we examine the influence of four key strategic marketing concepts—market orientation, innovation orientation, and two marketing capability categories (outside-in and inside-out capabilities)—on company performance. Second, these relationships are studied in three European “engineering countries:” Austria, Finland and Germany. Their relative homogeneity enables testing the generality versus context-specificity of strategic marketing's performance impact. Using SEM analysis, surprisingly weak relationships between market orientation and outside-in capabilities, and business performance are identified, as opposed to the strong role of inside-out capabilities and innovation orientation. These results can be understood through the “engineering country” characteristics. Moreover, clear differences in results are identified among these relatively homogenous countries. This is a major finding as it challenges the widely assumed generality of the strategic marketing–performance relationship. Country-specific results have also considerable managerial relevance.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter