بازاریابی استراتژیک موسسات آموزشی ارشد و برتر: طرح های مشارکتی و مراکز کارگشایی

80,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2003
  • کد 22082
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات ترجمه 19
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Emerald
  • نام مجله International Journal of Educational Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

 طرح های مشارکتی که شامل موسسات با تحصیلات بیشتر و بالاتر می شود امکان آموزشی را برای تعداد زیادی از مستمعین فراهم می کند. ضروری است که در حین حیطه کاری طرح های مشارکتی ساختاری وجود داشته باشد که امکان تحصیلات دانشگاهی و مدیریتی بالاتر را بدهد تا اطمینان حاصل شود که مشارکت حاصل شده و توسعه یافته است و مجموعه حالات توسط مدیر ارشد درک شده است. این مقاله مرجعی را برای مرکز کارگشایی فراهم می کند که دانشگاهها و مدیران می توانند برای راحتی توسعه طرح های مشارکتی بنا کرده و همچنین می توان به آن به عنوان کاتالیزگر (عامل فعل و انفعال) برای توسعه محصولات جدید و سرویس هایی که تبدیل به محصولات و سرویس های قابل عرضه می شود که در نهایت منجر به افزایش موقعیت های درآمد تولیدی میشود, نگاه کرد. حیطه کاری مشخص شده در این مقاله اساسی را برای بنا کردن رویکردی حرفه ای و رابطه ای بازاریابی فراهم می کند که باید اطمینان دهد که انتظارات مشتری برآورده شده و بتواند برای حسابرسی , ارزیابی ئ مدیریت طرح های مشارکتی مورد استفاده قرار گیرد. 

چکیده لاتین

Partnership arrangements involving institutions of further and higher education provide educational provision to a broad audience. It is essential that within the framework of a partnership arrangement there is a structure in place which allows senior academics and administrators to ensure that the partnership is maintained, developed and realizes the objectives set by senior management. This paper makes reference to a centre of entrepreneurship, which academics and administrators can establish, to facilitate the development of partnership arrangements and can be viewed also as a catalyst for developing new products and services which can be turned into marketable products and services, leading to increased opportunities for income generation. The framework outlined in this paper can provide a basis for establishing a professional and relational marketing approach that should ensure that customer expectations are met, and can be used to audit, evaluate and manage a partnership arrangement.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter