راهبردهايي براي ايجاد ترجيح مارك در مصرف كننده

130,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2010
  • کد 22083
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات ترجمه 15
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Emerald
  • نام مجله Journal of Product & Brand Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان خانم پورسنجیده
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

 هدف اصلي بازارياب ها به جاي تمرکز صرف بر فروش يک کالا , ايجاد ارتباط با خريداران است. عموماً ذات اين رابطه مرکب از يک ارتباط قوي بين خريدار و نام تجاري مي باشد. شش راهبرد براي ايجاد اين ارتباط وجود دارند که عبارتند از : متصل کردن نام تجاري به يک نياز خاص, همراه کردن آن با يک حالت خوشايند, جذب انگيزه هاي ناخودآگاه, شرطي کردن خريداران به ترجيح مارک از طريق پاداش, رسوخ در محدوديت هاي شناختي و ادراکي براي ايجاد ترجيح مارک, و ايجاد مدل هاي جذاب براي خريداران. انتخاب يک يا ترکيبي از اين راهبردها عمدتاً به ماهيت محصول يا خدمت نامگذاري شده در بازار وابسته است. موفقيت اين راهبردها نيز  اساساً به درک بازاريابان از ايجاد ترجيح مارک و پيوند بين فرايندها بستگي دارد. 

چکیده لاتین

The marketer’s principal objective is typically to build a relationship with buyers, rather than merely to make a single sale. Ideally, the essence of that relationship consists of a strong bond between the buyer and the brand. Outlines six strategies for building that relationship: linking the brand to a particular need; associating it with a pleasant mood; appealing to subconscious motives; conditioning buyers to prefer the brand through reward; penetrating perceptual and cognitive barriers to create preference; and providing attractive models for buyers to emulate. The choice of an individual strategy or combination depends mainly on the nature of the branded product or service. The success of the strategy depends heavily on the marketer’s understanding of the preference building and bonding process.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter