- سال انتشار سال 2011
- کد 21002
- فرمت فایل Word
- تعداد صفحات ترجمه 24
- اصل مقاله لاتین رایگان است
- منبع Australian Journal of Business and Management Research (AJBMR)
- وضعیت مدل مقاله در مقاله مدل تحقیق موجود است
- مترجم یا مترجمان علی نصیری
- حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران
مشخصات کلی
چکیده فارسی
نظریه سرمایه نیروی انسانی آغازی ست بر خلاقیت و نوآوری برنامه ریزی مسیرهای شغلی اعضای سازمانی که از سیاست ها و تکنیک های مدیریت منابع انسانی جهت توسعه مهارت ها ، توانایی ها و شایستگی های هدفمند برای ارایه محصولات و خدمات جدید جالب توجه ، استفاده می کند. این تحقیق ارتباط میان برنامه ریزی و مدیریت مسیر شغلی به عنوان مقدمه ای بر توسعه مسیر شغلی ، رضایتمندی شغلی و تعهد شغلی را کشف می کند و مفاهیم و معانی یافته های توسعه مشیر شغلی را مطرح می کند.
نمونه ای از 505 کارمند بانک نیجره ای نشان داد که رابطه معناداری بین متغیرهای برنامه ریزی و مدیریت مسیرشغلی و توسعه مسیر شغلی به دو متغیر دیگر یعنی رضایت مندی شغلی و تعهد مسیر شغلی وجود دارد. این مقاله مفاهیم حاصل از این نتایج را برای توسعه مسیر شغلی بحث می کند .
چکیده لاتین
The notion of empowering human capital to onset creativity and innovation through planning the careers of institutional members using hrm policies and practices to develop different mindsets, skills and competencies with the ultimate aim to provide a range of innovative products and services is attracting attention. This paper explores the link between career planning and career management as antecedents of career development and job satisfaction, and career commitment as its outcome. A sample of 505 employees of a nigerian bank revealed the significant link between the variables of career planning and career management, and career development, and in turn, with job satisfaction and career commitment. The paper discusses the implications of these findings for career development.
ﻣﻄﺎﻟﺐ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﺣﻮزه ﺷﻤﺎ
-
پیش بینی تاثیرات غیر خطی مانیتورنیگ و مجازات کج رفتاری کارمندان : نقش عدالت عملی
-
ترویج رفتار اخلاقی و رفتارهای شهروندی سازمانی تاثیر ارزش های اخلاقی شرکت
-
اعمال فشار ذینفعان و اقتباسی روشهای محیطی : تاثیرات میانجی گر آموزش
-
پیوند ارتباطی برای یک محیط بهتر برای انتقال دانش یک تحقیق اجرایی ERP
-
ارزیابی دوباره از بازاریابی دوستدار طبیعت (سبز)یک شیوه استراتژیک