تاثیر استفاده از اینترنت بر بازاریابی تجاری به تجاری

80,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2000
  • کد 22085
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 25
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Industrial Marketing Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

اینترنت هدفی رو به جلو برای بررسی ها و گزارشات بسیار زیاد در طول دهه گذشته بوده است. از اینرو فقدان شواهد تجربی منظم با توجه به فعالیت های بازاریابی است که تحت تاثیر استفاده از اینترنت قرار گرفته و نتایج عملکردی که از آنها به دست آمده است. در این مقاله ما سند سازی نقش اینترنت را در بازاریابی تجاری به تجاری انجام داده و فعالیت های بازاری را مشخص می کنیم که تحت تاثیر میزان استفاده از اینترنت هستند. با استفاده از نمونه ای شامل 130 بازار صنعتی تاثیر مثبت استفاده از اینترنت بر فعالیت های مدیریت فروش, فعالیت های مدیریت تولید با توجه به بازار و عملکرد فروش و بازده است. نتایج این تحقیق همچنین بر نقش اصلی تقویت فروش در اجرای موفقیت آمیز استراتژی های بازاریابی اینترنتی در سازمان ها کمک می کند.

چکیده لاتین

The Internet has been the favorable theme for numerous studies and reports, during the last decade. Yet, there is a lack of systematic empirical evidence regarding the marketing activities that are affected by the use of the Internet, and their consequent performance outcomes. In this article, we document the role of the Internet in business-to-business marketing and identify market-oriented activities that are affected by the use intensity of the Internet. Using a sample of 130 industrial businesses, we found a substantial positive effect of the use of the Internet on sales management activities, market-oriented product management activities, and sales performance and efficiency. The results of this study also stress the central role of the sales force in the successful implementation of the Internet marketing strategies within organizations.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter