- سال انتشار سال 2011
- کد 22086
- فرمت فایل word
- تعداد صفحات ترجمه 24
- اصل مقاله لاتین رایگان است
- منبع Sciencedirect
- نام مجله Journal of Retailing and Consumer Services
- وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
- مترجم یا مترجمان خانم پورسنجیده
- حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران
مشخصات کلی
چکیده فارسی
بررسی های پژوهشی رضایت مشتری با احیای خدمات از طریق یک شبکه مدیریتی تعارض, ارزیابی و تعیین اختصاصی نقش گرایش های قبلی بر تعین واکنش مشتری به شکست و ضعف بر رضایت مشتری با تلاش های احیای خدمات اثر می گذارد به علاوه گرایش های قبلی به سمت اثرات شرکت بر پیش بینی مشتری از کسب مدیریت تعارض خدمات دهنگان می باشد. آنها با واکنش های گرایش مثبت مطلوب به یک راه حل مشارکتی در مواجه با نواقص خدماتی است: کسب مدیریت تعارض اثر کمی بر آنهایی که گرایش قبلی منفی دارند می گذارد. یک کسب احیایی مشارکتی و انتظارات بیش از حد برای رضایت مشتری ها ضروری ست. این نتایج وزن و اهمیت نقص خدمات و اهمیت آموزش مناسب در برخورد با احیای خدمات می باشد.
چکیده لاتین
This research examines customer satisfaction with service recovery through the lens of a conflict management framework, specifically assessing the role of pre-existing attitude in determining customer response to service failure. The results of two scenario-based experiments suggest that conflict management style impacts customer satisfaction with service recovery efforts. Additionally, pre-existing attitude toward the company influences the customer's interpretation of a service provider's conflict management style. Those with positive attitudes respond favorably to a cooperative approach in the face of service failures. Conflict management style has little impact on those with negative pre-existing attitudes. A cooperative recovery style and exceeding expectations is necessary to satisfy customers. These results highlight the gravity of service failures, and the importance of proper training in dealing with service recovery.