شرکت های استارت آپ  توسط فارغ التحصیلان اخیر دانشگاهی ودانشکده ی آنها:استدلالهایی برای سیاست کارآفرینی دانشگاه

120,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2012
  • کد 23025
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات ترجمه 37
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Research Policy
  • وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
  • مترجم یا مترجمان خانم پورسنجیده
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

تحقیقات درباره نقش دانشگاه هادرتوسعه ی اقتصادکارآفرین تقریبابه طورانحصاری شرکت های اسپین آف * راتوسط دانشکده وپرسنل آن،پوشش می دهد.درمقابل ،یک مدرک جامع راازایالت متحده فراهم کردیم که نشان میدهدکه شرکت های استارت آپ ایجادشده به وسیله ی دانشجویان تازه فارغ التحصیل شده دانشگاهی بامدرک لیسانس دررشته علوم یامهندسی،حداقل ازلحاظ اهمیت واندازه ازشرکت های اسپین های ایجادشده توسط دانشکده وپرسنل آن آنهابیشتراست واین که یک فارغ التحصیل جدیددانشگاهی یک تجارت ویاکسب وکاری رادرسه سال اول فارغ التحصیلی اش راه بیندازد،2برابراستادش می باشدوشرکت های اسپین آف فارغ التحصیلان دانشگاهی ،ازکیفیت پایینی برخوردارنیست.سه تحقیق موردی ،نشان میدهدکه چگونه دانشگاه هامی تواننددانشجویان علوم ومهندسی ودانشجویان تازه فارغ التحصیل شده راترغیب کندبه ایجادشرکت های تجاری باکیفیت بالا.مانتیجه می گیریم که تغییراهداف وسیاست های دانشگاهی به سمت افزایش شرکت های استارت آپ که توسط پرسنل واساتید دانشکده هدایت می شود،نمی تواند موثرترین راه برای دانشگاه باشد به منظورترغیب به توسعه ی اقتصادکارآفرین .

چکیده لاتین

Earlier research on the role of universities in fostering entrepreneurial economic development almost exclusively covers spin-offs by faculty and staff. In contrast, we provide general evidence from the U.S. showing that the gross flow of start-ups by recently graduated students with an undergraduate degree in science or engineering is at least an order of magnitude larger than the spin-offs by their faculty, that a recent graduate is twice as likely as her Professor to start a business within three years of graduation, and that the graduates’ spin-offs are not of low quality. Three case studies illustrate how universities may stimulate science and engineering students and recent graduates to create new firms of high quality. We conclude that transforming university goals and practices toward increasing start-ups led by faculty might not be the most effective way for universities to stimulate entrepreneurial economic development.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter