بررسی ارتباط ميان نام تجاری و وفاداری مشتريان  با تاکيد بر ارزشهای اسلامی

200,000 ریال

دانلود رایگان بخشی از فایل نمونه


    مشخصات کلی

  • کد 52002
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات سمینار یا فصل دوم 67

چکیده فارسی

بازاريابی درسيرتکامل خوددرمرحله ای قراردارد که درسازمانها ديگرتنها درانديشه يافتن مشتريان جديد نيستند،بلکه امروه يکی ازمهمترين اهداف بازاريابی ، مديريت تقاضا ازطريق سوق دادن مشتريان درنردبان وفاداری است . در اين راستا وفاداری نسبت به نام تجاری موضوعی اساسی ومهم دردنيای تجارت امروز محسوب می گردد.هدف اصلی اين پژوهش بررسی ارتباط ميان نام تجاری و وفاداری مشتريان بانک با تاکيد بر ارزشهای اسلامی است.هرتحقیقی جهت درک صحیح توسط مخاطبین نیازمند ارائه توضیحات لازم درخصوص مفاهیم مورد استفاده درتحقیق است. طرح مباحث نظری موجب ایجاد بستر وشرایط لازم جهت درک مطالب وموضوعات آتی شده وآستانه شناخت مخاطبین را افزایش می دهد. دراین فصل از پایان نامه مبانی نظری تحقیق تشریح شده است.

 

ادربیات تحقیق شامل دوبخش نام تجاری و وفاداری مشتریان می باشد. شخصیت نام تجاری مورداشاره دراین تحقیق براساس نظریه دیویدآکر وبا استفاده ازروانشناسی شخصیتی برای توسعه مقیاس شخصیت بیان شده ودارای ابعادپنج گانه هیجان، صداقت، شایستگی، دلفریبی واستحکام می باشد.در وفاداری مشتریان به نام تجاری نیزتئوری های مختلف طرح ومبانی نظری موضوع موردبحث قرارگرفته و ازآنجایی که نام تجاری به عنوان متغیرمستقل تحقیق می باشد، ابتدا به آن موضوع پرداخته وسپس متغیروابسته یعنی وفاداری مشتریان را موردبررسی قرارداده ایم

 

چکیده لاتین

این فایل پایان نامه لاتین مدیریت نبوده و به عنوان یک فایل آماده ادبیات تحقیق و مناسب فصل دوم پایان نامه های مدیریت می باشد .

 

فایل به گونه ای طراحی شده است که اگر موضوع تحقیق و پژوهش شما در رابطه با موضوع فایل می باشد می توانید از فایل مذکور به راحتی در ادبیات تحقیق مقالات و یا پایان نامه های خود استفاده کنید  در فایل فهرست نویسی و منابع به صورت کامل ارایه شده است .شایان ذکر است این فایل پایان نامه نبوده و فقط ادبیات تحقیق موضوع پژوهش را پوشش خواهد داد .


توصیه می شود حتما قبل از خریداری فایل بخش رایگان را دانلود و فهرست موضوعی و منابع را مشاهده فرمایید .

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter