مدیریت بازاریابی رابطه ای:اهمیت آن در توسعه برچسب خصوصی

180,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2014
  • کد 22088
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات ترجمه 13
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Journal of Business Research
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

هدف بازاریابی رابطه ای، ایجاد روابط بلند مدت مفید بین همکاران می باشد. در زمینه ی راحتی بازار کالا، مطالعه ی حاضر، برچسب های خصوصی را در دسته بندی سنتی به عنوان ابزاری جهت توسعه موثر روابط، مطرح می کند. سهم اصلی از این مطالعه، استفاده از روش رابطه به توضیح وفاداری برچسب خصوصی و موفقیت استراتژی گسترش نام تجاری فروشگاه می باشد. طراحی بر اساس یک نمونه از 434 نفر و با استفاده از نرم افزار EQS، این مطالعه نشان می دهد که تجربه، رضایت، اعتماد، و تعهد مشتری به برچسب های خصوصی، یک نقش مهم در وفاداری مشتری نسبت به برچسب های خصوصی در راحتی کالا ، افزایش تمایل مصرف کنندگان به خرید برچسب های خصوصی در مقوله های جدید از قبیل کالاهای بادوام، ایفا می کند. ایجاد اعتماد و تعهد که در نهایت منجر به وفاداری شود، یک هدف استراتژیک و منبع سود دهی دراز مدت برای خرده فروشان می باشد.

چکیده لاتین

Relationship marketing aims to generate long-term profitable relationships between partners. In the context of the convenience goods market, the present study considers private labels in traditional categories as a tool to develop effective relationships. The main contribution of the study is the use of the relationship approach to explain private label loyalty and the success of store brand extension strategies. Drawing upon a sample of 434 individual and using EQS software, this study shows that customer experience, satisfaction, trust, and commitment to private labels play an important role in customer loyalty toward private labels in convenience goods, increasing consumers' propensity to buy private labels in new categories such as durable goods. Generating trust and commitment, which ultimately result in loyalty, is therefore a strategic goal and a source of long-term profitability for retailers.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter