فیس بوک به عنوان استراتژی بازاریابی الکترونیکی بین المللی هتل های تایوان

170,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2012
  • کد 22089
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 20
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله International Journal of Hospitality Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
  • مترجم یا مترجمان خانم پورسنجیده
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

هتل های تایوان باید روی بازاریابی الکترونیکیِ بین المللی تمرکز کنند. .فیس بوک دامنه ی گسترده ای از فرصت ها را برای بازاریابی الکترونیکی هتل ها, در اختیار می گذارد .تحقیقات درباره ی استفاده ی کنونی فیس بوک, به عنوان ابزاری برای بازار یابی الکترونیکی, درمورد هتل های تایوان, حضور در فیس بوک واستفاده ی از ویژگی های پایه ای آن را نشان داد.هرچند از ویژگی های گوناگون فیسبوک, استفاده های متنوع می توان کرد. در حالی که هتل ها می توانستند با مسافران بین المللی از طریق فیسبوک برای انتقال پیام های بازاریابی, ارتباط داشته باشند, دسترسی محدود می شود به کاربران چینی زبانی که زبان اولشان چینی است, حتی برای آن صفحه ها((page ی هتل که از طریق حساب های کاربری انگلیسی, قابل دسترسی اند. استفاده از زبان هم, تعاملات برای انتشار پیام به طیف بیشتری از مسافران بین المللی را محدود می کند. استفاده ی از زبان انگلیسی و حتی دیگر زبان ها, با ایجاد این امکان که بتوان زبان مورد نظر را انتخاب کرد, می تواند بازاریابی الکترونیکی را از طریق فیسبوک هتل ها, افزایش دهد.

چکیده لاتین

Taiwan hotels need to focus on international eMarketing because these cater to international travelers, especially with leisure travelers expected to increase in the coming years. Facebook offers a wide range of opportunities for the international eMarketing of hotels. Investigation of the current use of Facebook, as an international eMarketing tool, by six large hotels in Taiwan showed presence in Facebook and use of basic features. However, the use of different Facebook features varied. While the hotels were able to connect with international leisure travelers via Facebook for the communication of marketing messages, the reach is limited to Chinese-speaking users using Chinese as the primary language, even for hotel pages accessible through English accounts. Language use also limited interaction in spreading the message virally to the wider international leisure travelers. Employing options to accommodate English and even other languages by selecting from available language support options can enhance international eMarketing via Facebook of hotels.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter