عملکرد اجراي استراتژي بازاريابي صادرات ، قابليت بازاريابي صادرات ، صادرات و سرمايه گذاري

150,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2011
  • کد 22090
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات ترجمه 20
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Springer
  • نام مجله Journal of the Academy of Marketing Science
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

از آنجا که صادرات محبوب ترين مکانيزمي است که توسط آن شرکت ها با بازارهاي بين المللي در تعامل هستند ، درک محرک هاي عملکرد بازار صادرات کليدي براي توضيح رقابت بين المللي شرکت ها است. اين نوشته فرض ميکند که اجراي موثر استراتژي بازاريابي صادراتِ برنامه ريزي شده، عامل اصلي عملکرد شرکت هاي فعال در بازارهاي بين المللي است. اما هنوز اطلاعات کمي در مورد ماهيت خاص و محرک هاي تاثر اجراي استراتژي بازاريابي صادرات شناخته شده است. در اين مطالعه ما متون پياده سازي و اجرا در بازاريابي و مديريت استراتژيک  را به منظور توسعه يک مفهوم جديد از اثر اجراي استراتژي بازاريابي صادرات ، ارايه مي دهيم. با توجه به نظريه قابليت هاي پويا، ما به طور تجربي سوابق توانايي بازاريابي  صادرات  و عواقب عملکرد اثرات اجراي استراتژي بازاريابي صادرات در چهار چوب شرکت هاي توليدي را که در حال صادرات به بازارهاي بين المللي هستند بررسي مي کنيم. نتايج نشان مي دهد که اجراي موثر استراتژي بازاريابي صادراتِ برنامه ريزي شده، به بازار صادرات و عملکرد مالي کمک مي کند، و قابليت بازاريابي نقش مهمي در فعال کردن اجراي استراتژي بازاريابي موثر در عمليات سرمايه گذاري صادرات ايفا مي کند.

چکیده لاتین

Since exporting is the most popular mechanism by which firms engage with international markets, understanding the drivers of export market performance is key to explaining firms’ international competitiveness. The literature posits that the effective implementation of planned export marketing strategy is a key determinant of the performance of firms operating in international markets. Yet little is known about the specific nature and drivers of export marketing strategy implementation effectiveness. In this study we build on the implementation literature in marketing and strategic management to develop a new conceptualization of export marketing strategy implementation effectiveness. Drawing on dynamic capabilities theory, we empirically examine the export marketing capability antecedents and performance consequences of export marketing strategy implementation effectiveness in the context of manufacturing firms that are exporting to international markets. Results indicate that effective implementation of planned export marketing strategy contributes to export market and financial performance, and that marketing capabilities play an important role in enabling effective marketing strategy implementation in export venture operations.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter