تاثیرات جنسیت در تبلیغات

150,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2011
  • کد 22049
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 27
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع International Journal of Market Research
  • نام مجله IJMR
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) است
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

کمتر از 15% از تبلیغات به ویژه به بانوان اشاره می‌کند و کمتر از 5% فقط به مردان اختصاص دارد. باقی 80% ظاهرا    همه را مورد هدف قرار می‌دهد. این فرضیه تفاوت اندکی به طور کلی در عکس العمل کلی بین جنسیت‌ها را که کمی عجیب است به وجود می‌آورد. برای مثال عموما عکس‌العمل خانمها نسبت به تبلیغات مثبت‌تر است. چرا این‌گونه است؟ آیا این طبیعی است؟ فرهنگی است؟ یا گونه‌ای از تبلیغات وجود دارد که روی زنان تاثیر بیشتری می‌گذارد یا برعکس؟ چه چیزی منجر به این تفاوت می‌شود؟

 این مقاله تفاوت‌های جنسیتی ناشی شده از جریان هورمونی در رحم که مغز جنین را شکل می‌دهد، بررسی می‌نماید. چگونه تاثیر این تفاوت‌ها در مقابل تبلیغات عکس العمل نشان می‌دهد. یافته‌ها نشان می‌دهد که تبلیغاتی که فقط به مردان یا زنان اشاره دارد موثرتر است، هرچند به طور متناقض با این امر، این مسئله به ندرت به کار می‌رود و بيشتر تبلیغات به هر دو جنسیت اشاره دارد. به علاوه، اگرچه دامنه وسیعی از سبک‌ها و نوع‌های متفاوتی از تبلیغات وجود دارد که موثرند، بسیاری از آنها در مقایسه مورد غفلت واقع شده‌اند. بنابراین، فرصت‌هایی برای راهی که پیام‌های تبلیغاتی به طور خلاق‌تر و متنوع‌تر ارتباط برقرار کنند وجود دارد.

 

چکیده لاتین

Less  than  15%  of  ads  are  directed  specifically  to  women  and  less  than  5%  are  intended  just  for  men   The  remaining  80%  are  apparently  targeted  to  everyone   This  presumes  very  little  difference  in  overall  response  between  genders,  which  is  strange, given that fundamental gender differences do exist  For example, women  typically  respond  more  positively  to  ads  than  men   Why  should  this  be  so?  Is  it  intrinsic, is it cultural, or are there types of ads that work better with women than  men,  and  vice  versa?  What  leads  to  such  differences?  This  paper  reviews  gender  differences  stemming  from  in-utero  hormonal  flows  that  shape  the  embryonic  brain  How do such differences affect overall gender response to advertising? The  findings show that advertising directed to just men or just women is more effective  – yet paradoxically, it is seldom utilised, as most advertising appears to be targeted  to  both  genders   In  addition,  although  there  is  a  wide  range  of  effective  styles  of  advertising  and  of  content  types  that  are  demonstrably  effective,  many  are  comparatively  neglected   Thus,  there  are  opportunities  for  much  more  creativity  and  variety  in  the  way  advertising  messages  are  communicated   The  paper  seeks  to  provide  some  clear  pointers  on  how  to  go  about  this . 

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter