بررسی رابطه بین شیوه های منابع انسانی و ترک  کار کارمندان  در شرکت های دارای چند شعبه (برند): نقش نام های تجاری

185,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2014
  • کد 21044
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 29
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله European Management Journal
  • وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
  • مترجم یا مترجمان آقای طاهری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

با استفاده از تحقیقات کیفی تجسسی در مدل های شرکت های دارای چند برند ، این مقاله به بررسی نقشی که تصاویر واحدها با برند در ارتباط بین شیوه های مدیریت منابع انسانی (HRM) و ترک خدمت داخلی و خارجی کارمندان بازی می کند، پرداخت. نتایج ما نشان می دهد که وجود تصاویر نامتوازن و جذاب متفاوت واحدها با برند ممکن است اثربخشی اقدامات مدیریت منابع انسانی شرکت ها را در نگه داشتن میزان خروج کارمندان  داخلی و خارجی تضعیف و یا حذف کند.

این به این دلیل است که ممکن است کارمندان علاقه مند به انتقال به جذاب ترین برندها و یا، اگر این کار ممکن نباشد، ترک شرکت باشند. این مقاله به بحث در مورد استفاده از شیوه های مدیریت منابع انسانی در شرکتهای دارای چند برند ، به ویژه در صنایعی که در آن هم برند و هم محصول دارای محتوای بسیار نمادین هستند کمک می کند. بر اساس نتیجه گیری های ما، توصیه می کنیم که واحدهای تجاری با اعتبار کمتر جذابیت پایین خود را با شیوه های برند واحد HRM خاص برای جذب و حفظ کارکنان خود جبران کنند. در مورد مفاهیم نظری و پیامدهای سیاسی از یافته ها، بحث خواهیم نمود.

 

چکیده لاتین

Using exploratory qualitative research undertaken in a multi-brand fashion company, this article investigates the role that brand units’ images play in the link between human resources management (HRM) practices and employee internal and external turnover. Our results suggest that the existence of imbalanced and differently attractive brand units’ images might weaken or remove the effectiveness of corporate HRM practices in keeping internal and external turnover rates low. This because employees may be interested in transferring to the most appealing brand(s) or, if not possible to do so, leaving the company. This article contributes to the debate regarding the use of HRM practices in multi-brand companies, especially in industries where both the brand and the product have a highly-symbolic content. Based on our conclusions, we recommend that brand units with less prestigious images compensate for their lower attractiveness with specific brand unit HRM practices to attract and retain their employees. Theoretical and policy implications of the findings are discussed.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter