اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند

187,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2014
  • کد 22101
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات ترجمه 15
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Journal of Retailing and Consumer Services
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان آقای طاهری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

مقالة حاضر شرحی اصلاح شده از مدل قضاوت برند خدمات (SBV) را بکار برده است. هدف از این مطالعه ترکیب کردن خدمات وفاداری برند را به عنوان یک نتیجه از ارزیابی مصرف کنندگان از انواع ابعاد برند خدمات و ارتباطات، و آزمودن تعمیم مدل (SBV) اصلاح شده در دو بخش مختلف خدمات و وضع فرهنگ است. دو مطالعه با استفاده از داده های نظرسنجی آنلاین در دو صنعت خدمات مختلف در دانمارک و نروژ (به ترتیب شرکت های هواپیمایی و بانک ها) انجام شد. یافته های پیشین نشان می دهند که شواهد برند به طور قابل توجهی رضایت مصرف کننده را تحت تاثیر قرار می دهد، نگرش و وفاداری رفتاری نسبت به نام های تجاری خدمات مورد تایید قرار گرفت. علاوه بر این، برخلاف یافته های پیشین، عناصر ارتباط کنترل شده (یعنی تبلیغات و ترویج ها) هیچ تاثیری بر رضایت مشتری با نام های تجاری خدمات ندارد. با این حال، عناصر همان ارتباط به طور مستقیم و قابل توجهی ادراک مشتریات از ابعاد گوناگون برند و نگرش کلی آنها نسبت به برند را شکل می دهد. 

چکیده لاتین

The present paper uses a modified version of the Service Brand Verdict (SBV) model. The objective of the study is to incorporate service brand loyalty as an ultimate dependent measure seen as the outcome of consumers' evaluation of various service brand dimensions and communication, and test the generalizability of the modified SBV model in two different service sectors and cultural settings. Two studies using on-line survey data were conducted in Denmark and Norway in two different service industries (airlines and banks respectively). Previous findings suggesting that brand evidence significantly influences consumer satisfaction, attitude and behavioural loyalty towards service brands were confirmed. Moreover, contrary to previous findings, controlled communication elements (i.e. advertising and promotions) did not have any influence on customer satisfaction with service brands. However, the same communication elements directly and significantly shaped customers' perceptions of the various brand dimensions and their overall attitude towards the brand.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter