عوامل تاثیر گذار بر نگرش و علاقه مصرف کنندگان به خرید برندهای تقلبی لوکس در کشور اندونزی

160,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2013
  • کد 22112
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 11
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع CCSE
  • نام مجله International Journal of Marketing Studies
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) است

چکیده فارسی

هدف از اين مطالعه بررسي تاثير سوابق نگرش نسبت به محصولات جعلي و تقلبي از طرف مصرف کنندگان اندونزي و ارتباط آن با خريد محصولات تقلبي است. اين تحقيق به طور عمده اثر عوامل اجتماعي و عوامل شخصيتي را در راستاي ايجاد نگرش به خريد محصول تقلبي مورد بررسي قرار داده است. که در زمينه کيف هاي دستي است. حدود 250 پاسخ دهنده در بازه سني 40-16 سال در اين نظر جمع شده توسط پرسشنامه شرکت کرده اند. تجزيه و تحليل نشان مي دهد که عوامل اجتماعي و شخصيتي تاثير عمده اي بر اين نگرش دارند. مطالعه نشان داد که نگرش مثبت مصرف کنندگان نسبت به محصول تقلبي با تقويت خريد بيشتر خواهد شد.  در حالي که در وضعيت مصرف مصرف کنندگان هيچ تاثيري نمي گذارد. تغيير در هردو نگرش و تمايل به خزيد محصولات تقلبي وجود دارد.

بخشی از مقدمه

جعل و تقلب،توليد و فروش محصولات تقلبي به نظر مي رسد با محصول اصل يکسان بوده و در سراسر جهان مثل قارچ رشد کرده است و به مرحله خطرناکي رسيده است.(پنز و استوتينگر 2005). علاوه بر اين اندونزي يکي از چندين کشوري است که مجرم هايي در اين زمينه داشته و در گزارش ايالات متحده ارائه شده که به سرعت به عنوان دزدان دريايي در بازار تجاري وارد شده و يک بازار غيرقانوني راه اندازي کرده اند که به طور فزاينده اي فروش خود را از طريق اينترنت و در داخل اصطبلها  و در چرخ دستي ها در خيابان ها اجناس خود را ارائه مي نمايند. با توجه به آداب و رسوم آمريکا و دفتر حفاظت از تجارت بين المللي در سال 2007،70% از محصولات جعلي لوکس مانند کيف دستي،ساعت،جواهرات،لباس،کلاه،عينک آفتابي،و لوازم مراقبت از پوست وجود دارد. رفتار خريد جمعي در حال حاضر نشان مي دهد که تقاضاي بالا براي مارک هاي لوکس توسط خريداران در بسياري از طبقات اجتماعي متفاوت است. مصرف کنندگان آگاهي خود را در مورد اين موضوع افزايش داده اند و انتظارات بالايي دارند. مصرف کنندگان که به خريد مارک هاي لوکس اقدام مي کنند ممکن است به صورت خودآگاه اين تصور را داشته باشند.(پنز و استوتينگر). 

چکیده لاتین

The aim of the present research study is to examine the influence of antecedents of attitudes towards counterfeiting products of Indonesian consumers and its relationship to purchase intention of ounterfeit products. The research mainly discussed the effect of social factors and personality factors towards consumer attitudes to buy counterfeit product, in this context is handbags. Approximately 250 respondents aged from 16-40 participated to give response for the survey gathered from questionnaire distribution. The analysis using path coefficient analysis show that social and personality factors has mostly significant impact towards attitudes. The study concluded that the more positive attitude of consumers towards counterfeit products will further strengthen the purchasing intentions while the higher the status of a consumers’ consumption will not affect any change to both their attitude and willingness to purchase counterfeit products.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter