- سال انتشار سال 2012
- کد 24002
- فرمت فایل word
- تعداد صفحات ترجمه 23
- اصل مقاله لاتین رایگان است
- منبع Emerald
- نام مجله International Journal of Bank Marketing
- وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
- مترجم یا مترجمان علی نصیری
- حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران
مشخصات کلی
چکیده فارسی
از گزارش حاصل یک پروژه تحقیقاتی در ابزار ارتباط بازاریابی ، در طول راه اندازی 100 محصول جدید مالی خرده فروشی استفاده شد که 58 مورد غیر نوآورانه و 42 مورد نوآورانه بودند و این بخشی از یک تحقیق گسترده تر روی توسعه و راه اندازی محصولات جدید مالی در یونان است . نشان داده شده که در کل این محصولات ، رویکرد متفاوتی در ارتباط بازاریابی دارند . محصولات موفق ابتکاری در متنوع ترین ارتباطات بعد از محصولات غیر ابتکاری جمع می شوند . در حالیکه محصولات ناموفق ، ارتباط بسیار محدودی را در شروع بازار خود داشته اند . در کل ، سه ابزار ارتباطی بازاریابی را داریم که منجر به توسعه عملکرد هر دو محصول می شوند ؛ فروش فشرده ، تبلیغات زیاد و بازاریابی تلفنی .
چکیده لاتین
Reports the results of a research project into the marketing communications tools used during the launching of 100 new retail financial products – 58 non-innovative and 42 innovative – and it is part of a broader study conducted on the development and launching practices of new financial products in Greece. It is revealed that innovative and non-innovative products, generally, follow a different marketing communications approach. Innovative successful products are launched through the most integrated communications package followed by non-innovative successful products, while innovative and non-innovative unsuccessful products receive very limited communications support during their market introduction. Overall, three marketing communications tools are found to lead to enhanced performance, either for innovative or for non-innovative products, namely intensive selling, below-the-line advertising, and telemarketing.
ﻣﻄﺎﻟﺐ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﺣﻮزه ﺷﻤﺎ
-
آیا مالکیت صندوق های سرمایه گذار ی مشترک بر کیفیت گزارشگری مالی شرکتهای خصوصی چین تأثیرگذار است؟
-
تاثیر شوک نوسانات بر ارتباط پویا بین نرخ تبادل، نرخ سود و بازار سهام: مطالعه ی موردی بر روی ترکیه
-
توسعه بازارهای مالی و ریسک بانک:تجربه تایلند در سال های 1990 تا 2012
-
مدیریت اطلاعات مالی برای دانشگاه ها با استفاده از نرم افزار open-source