ارتباط بازاریابی و عملکرد محصول : محصولات جدید مالی خرده فروش نوآورانه در مقابل غیر نوآورانه

160,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2012
  • کد 24002
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 23
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Emerald
  • نام مجله International Journal of Bank Marketing
  • وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

 از گزارش حاصل یک پروژه تحقیقاتی در ابزار ارتباط بازاریابی ، در طول راه اندازی 100 محصول جدید مالی خرده فروشی استفاده شد که 58 مورد غیر نوآورانه و 42 مورد نوآورانه بودند و این بخشی از یک تحقیق گسترده تر روی توسعه و راه اندازی محصولات جدید مالی در یونان است . نشان داده شده که در کل این محصولات ، رویکرد متفاوتی در ارتباط بازاریابی دارند . محصولات موفق ابتکاری در متنوع ترین ارتباطات بعد از محصولات غیر ابتکاری جمع می شوند . در حالیکه محصولات ناموفق ، ارتباط بسیار محدودی را در شروع بازار خود داشته اند . در کل ، سه ابزار ارتباطی بازاریابی را داریم که منجر به توسعه عملکرد هر دو محصول می شوند ؛ فروش فشرده ، تبلیغات زیاد و بازاریابی تلفنی . 

چکیده لاتین

Reports the results of a research project into the marketing communications tools used during the launching of 100 new retail financial products – 58 non-innovative and 42 innovative – and it is part of a broader study conducted on the development and launching practices of new financial products in Greece. It is revealed that innovative and non-innovative products, generally, follow a different marketing communications approach. Innovative successful products are launched through the most integrated communications package followed by non-innovative successful products, while innovative and non-innovative unsuccessful products receive very limited communications support during their market introduction. Overall, three marketing communications tools are found to lead to enhanced performance, either for innovative or for non-innovative products, namely intensive selling, below-the-line advertising, and telemarketing.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter