تصمیمات مربوط به زمان اتخاذ شده بهینه برای تکنولوژی جدید

140,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2013
  • کد 26028
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 14
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Computers & Industrial Engineering
  • وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
  • مترجم یا مترجمان صابر محی الدین
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

گسترش و پیشرفت سریع علم و تکنولوزی، تسهیلات فراوانی برای صنعت به همراه داشته است ، و به شرکت ها این فرصت را می دهد تا مزیت های رقابتی خود را در بازار افزایش دهند. با این وجود،دربرخی از مواقع در مرحله صعود،شرکت ها به مرحله ای حساس از بهره وری می رسند و کارائی و بازده در تولید با توجه به میزان اشباع شده اقتصادی،مدیران را هدایت به تصمیم گیری در رابطه با پذیرفتن تکنولوژی های پیشرفته تر با در نظر گیری نیازهای بازار و قیمت های مربوطه،می کند.در این مقاله،پذیرفتن تکنولوژی جدید به عنوان یک مشکل در تصمیم گیری است،که فاکتورهای نامعلوم مرتبط برای تعیین زمان بهینه گرفته شده برای تکنولوژی جدید، در نظر گرفته می شوند.آنالیز تصمیم گیری بیزی،حکم معقول تصمیم گیرنده و اطلاعات واقعی بازار را با یکدیگر ادغام می کند.موردی کاربردی از شرکت غذا وآشامیدنی در زیر برای نشان دادن کارایی دیدگاه پیشنهادی،شرح داده شده است.

چکیده لاتین

The rapid development of science and technology has brought a lot of convenience to the industry, and allowed companies to enhance their competitive advantages in the market. However, at some point in the growth stage, companies often reach a bottle neck of efficiency and effectiveness in production due to a saturated scale of economy, leading managers to face a decision of adopting more advanced technologies with consideration of market requirements and related costs. In this study, the adoption of a new technology is modeled as a decision problem in which related uncertain factors are considered to determine the optimal adoption time for the new technology. Bayesian decision analysis is used to integrate the subjective judgment of the decision maker and the objective information of the market. A practical case from a food and beverage company is illustrated to demonstrate the effectiveness of the proposed approach.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter