مذاکرات تجارت بین المللی: نوآوری، تیم مذاکره، آماده سازی

155,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2014
  • کد 21071
  • فرمت فایل word
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Procedia - Social and Behavioral Sciences
  • وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
  • مترجم یا مترجمان صابر محی الدین
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

از زمانی که تجارت بصورت جهانی در آمده است، مذاکرات چالش های جدید و فاصله هایی را بین دو طرف مذاکره کننده بوجود آورده است که اجازه مذاکره کامل را به آنها نمی دهد - تا منفعت کاملی از مذاکرات بدست آورند. استفاده از نوآوری می تواند سودمند باشد نه تنها برای پشتیبانی از فرآیند مذاکرات بلکه همچنین در مرحله آماده سازی مذاکرات هم می تواند سودمند باشد. برای آماده سازی کامل برای مذاکرات باید یک تیم کارآمد تشکیل گردد که مهارت و کار تحلیلی آنها بتواند به اجرای بالاترین نتایج از مذاکرات کمک کند. و این خصوصا در آماده سازی و در زمینه مذاکرات بین المللی حائز اهمیت می باشد، که نیازمند آگاهی از فرهنگ های دیگر، زبان های دیگر، داشتن دانش قانونی، دانش محتوی مذاکراه، و غیره است. در آماده سازی برای مرحله مذاکره باید بهترین شناخت ممکن را از طرف دیگر مذاکره داشته باشیم. با دانستن قابلیت های ارتباط فنی طرف دیگر مذاکره این امکان وجود دارد که ابزار موثری برای پشتیبانی از مذاکره آماده کنیم. موفقیت مذاکره اغلب بستگی به کارایی آماده سازی دارد - هرچه شناخت از طرف دیگر مذاکره و محتوی مذاکره بیشتر باشد، نتایج بهتری بدست خواهد آمد. در این مقاله تحلیل مقالات علمی جهان در نوآوری های مذاکرات تجارت بین المللی انجام شده است. و همچنین آماده سازی مذاکرات تجاری و شکل گیری تیم های مذاکره آزمایش شده است. در قسمت نتیجه گیری، مولف پیشنهاداتی برای تحقیقات بعدی در مورد مذاکرات ارائه می دهد.

 

مقدمه

رابطه  وقتی که تجارت بصورت جهانی در می آید، ارتباط مذاکراتی چالش های جدیدی را بوجود می آورد و فاصله بین دو طرف مذاکره اجازه مذاکره کامل را به آنها نمی دهد - تا از همه منافع مذاکره بهره ببرند. سیستم های مذاکراتی توسط ایمیل می تواند عملکردهایی را بوجود آورد، اما نمی تواند محتوی مذاکرات را تعیین کند وقتی که از لحاظ پویایی مسائل مذاکراتی را تغییر می دهد. کاربرد نوآوری ها می تواند سودمند باشد نه تنها برای پشتیبانی از فرآیند مذاکره، بلکه همچنین در آماده سازی مرحله مذاکره هم سودمند خواهد بود. برای صرفه جویی در زمان و منابع اطلاعاتی می توان از جمع آوری و تحلیل الگوریتم ها در محیط آنلاین برای کمک به آماده سازی مذاکرات، آگاهی بیشتر در مورد طرف دیگر مذاکره، موقعیت فعلی آن، و روابط و سازمان های معرفی شده در تخصص و تجربه استفاده کرد. خلاقیت، بعنوان یک بخش از نوآوری صحیح، مذاکره کنندگان را قادر می سازد تا بعنوان راه حل موجود و احتمالی برای مشکلات مختلفی بوجود آمده، نقص های اطلاعاتی یا ناسازگاری های احتمالی عمل کنند. خلاقیت خصوصا در مذاکرات بین المللی مهم می باشد چون آنها ممکن است پیچیده باشند و سنجیدن موقعیت آنها سخت باشد که مذاکره کنندگان باید به شیوه خلاقانه ای با موقعیت ها برخورد کنند.

برای آماده سازی کامل مذاکره، لازم است که تیم مذاکراتی کارآمدی تشکیل گردد که مهارت ها و کار تحلیلی آنا بتواند به رسیدن به بهترین نتایج از مذاکره کمک کند. و این خصوصا در محتوی آماده سازی و مذاکرات بین المللی حائز اهمیت می باشد که نیازمند آگاهی از فرهنگ های دیگر، زبان های دیگر، داشتن دانش، دانش محتوی مذاکره و غیره می باشد. بر اساس تجربه در بازار، آگاهی از تجارت های جدید، محتوی تجاری کشور خود و کشورهای دیگر، کار دشوار و پیچیده ای است و خیلی زمان بر می باشد بنابراین در این شرایط، بدون کمک متخصصان، بدست آوردن نتایج موثر در مذاکرات کار سختی خواهد بود.

در شکل دهی به استراتژی مذاکره، باید با محتوی مذاکره آشنا باشیم. در مرحله آماده سازی برای مذاکره، باید طرف دیگر مذاکره را بخوبی بشناسیم. با دانستن قابلیت های ارتباط فنی طرف دیگر مذاکره قادر خواهیم بود که ابزار پشتیبانی موثر مذاکره را آماده کنیم.

مشکل - در مذاکرات تجارت بین المللی، استفاده نامناسب از کل نیروی مذاکره است.

هدف بررسی - نوآوری های مذاکرات تجارت بین المللی.

هدف - انجام مقایسه بین مقالات جهانی و تحلیل نوآوری های مذاکرات تجارت بین المللی.

 روشهای تحقیق - منظم، مقایسه ای، تحلیل منطقی و ترکیب مقالات علمی.

 

چکیده لاتین

Negotiating communication has created new challenges, as business becomes global, and the distance between the two parties do not allow to negotiate fully – to take full advantage of the bargaining power remotely. The use of innovation can be beneficial not only to support the negotiation process but also in the preparation phase of the negotiations. In order to properly prepare for negotiations is need to form an effective negotiating team whose analytical work and skills could help to achieve the highest outcome of the negotiations. This is particularly important in the preparation and in the course of intercultural negotiations, which require an understanding of other cultures, other languages, possession of legal knowledge, knowledge of the negotiation context, etc. In preparation for the negotiation phase is needed to know the best way possible about the other side of the negotiation. Knowing the technical communication capabilities of other negotiation side it is possible to prepare effective negotiation support tools. Negotiation's success often depends on the effectiveness of the preparation - the better it will be known the other side of the negotiation and negotiation context, the better results will be achieved. In this article is made the analysis of global scientific literature in international business negotiations innovations. As well there is examined the preparation of business negotiations and considered the formation of negotiating teams. In the conclusions the author provides suggestions for further negotiations research

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter