وضعيت سيگنال دهي محصولات لوكس در بازار: نقش برجسته نام تجاري

200,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2010
  • کد 22128
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 44
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع American marketing association
  • نام مجله Journal of Marketing
  • وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
  • مترجم یا مترجمان خانم محمودی
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

اين تحقيق به معرفي نام تجاري برجسته مي پردازد كه يك ساختار منعكس كننده علامت تجاري و يا آرم يك محصول است. محققين پيشنهاد مي كنند تا يك طبقه بندي در مصرف كنندگان انجام شود كه يكي از چهار گروه با توجه به اختصاص ثروت خود و نياز به وضعيت نشان مي دهد كه چگونه در هر گروه به صورت آشكارا كالاهاي لوكس مارك دار، تطابقي قابل پيش بيني داشته و تمايل به معاشرت و تفكيكي با اعضاي ديگر گروه را دارد. مصرف كنندگان ثروتمند نياز به جايگاه پايين معاشرت داشته و همچنين پرداخت حق بيمه اي براي محصولات را تنها آنها مي توانند تشخيص دهند. مصرف كنندگان ثروتمند نياز به استفاده از وضعيت كالاهاي لوكس با سيگنال بالا را دارند. كساني كه نيازمند به اين وضعيت هستند، ولي نمي توانند ان را داشته باشند با استفاده از كالاهاي لوكس تقلبي اقدام مي كنند كه باعث تقليد از ثروتمندان شده و عملا نياز انها را از بين مي برد. اين آزمايش همراه با تجزيه و تحليل بازار و با حمايت مدل ارائه شده در وضعيت سيگنالينگ با استفاده از اعتبار يك نام تجاري انجام شده است.

چکیده لاتین

This research introduces “brand prominence,” a construct reflecting the conspicuousness of a brand's mark or logo on a product. The authors propose a taxonomy that assigns consumers to one of four groups according to their wealth and need for status, and they demonstrate how each group's preference for conspicuously or inconspicuously branded luxury goods corresponds predictably with their desire to associate or dissociate with members of their own and other groups. Wealthy consumers low in need for status want to associate with their own kind and pay a premium for quiet goods only they can recognize. Wealthy consumers high in need for status use loud luxury goods to signal to the less affluent that they are not one of them. Those who are high in need for status but cannot afford true luxury use loud counterfeits to emulate those they recognize to be wealthy. Field experiments along with analysis of market data (including counterfeits) support the proposed model of status signaling using brand prominence.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter